Gå til innhold

Selger dere vognene eller tar dere vare på dem???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg greier å ta avskjed med vognene...noen som kan si meg noe fornuftig som gjør at jeg greier å selge unna mutsyen og buzzen som står og ikke blir brukt???

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Penger!!!! Som du kan bruke på å shoppe nye klær eller hva du nå ønsker deg=)

Skrevet

Uff, kan ikke hjelpe jeg for jeg har det på samme måten....

Jenta er 3 år og duo-vogna står her fortsatt....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var du som kalte det for dritten ;)

Jeg har den ene vogna i barnehagen til tuppa, og den kan bli stående, siden jeg har søkt inn mini fom august.

Han har nå en svinedyr emmaljunga, som jeg ER så glad i, kommer aldri til og selge den..

Har ymse triller, som antageligvis blir gitt bort, eller kasta...

Skrevet

Jeg har tatt vare på alt etter første jenta, men vi skal ikke ha flere etter denne jeg venter nå så da blir vi å selge unna eller gi bort ettersom vi ikke trenger det lengere

Skrevet

tror nok jeg kommer til å selge den store søskenvogna før høsten..men ellers så har jeg ikke solgt noen..lånt bort, gitt bort eller beholdt...

Skrevet

15 år sto vogna til eldste her ;o)

Da fant jeg ut at jeg bare måtte kvitte meg med den. Men nå er jeg jo i gang igjen da. Nå har jeg 5 vogner + en trille. Foreløpig er det i bruk men.. kan jeg lagre det også i 15 år tro? ;o)

Skrevet

haha

mutsyen er jo lyseblå og knallfin...alle 3 har brukt den og ettersom jeg har bilstolen OG adaptorene så får jeg sikkert 1500.- for den...men føler liksom ikke det er verdt pengene...

men har ikke plass til å ha dem her heller hehe

DILEMMA:....

nei skal få de solgt hihi

Skrevet

jeg har tatt vare på duo vogna fra førstemann til han minste, men sportsvogna på den har jeg aldri vært fornøyd med så vi har kjøpt ny sportsvogn og skal vel da selge duoen til våren.

Har ei paraplytrille også, som jeg lurer på om jeg skal bytte ut rett og slett fordi den er veldig sliten. Og har allerede solg ei lit mer avansert trille. Hva vi gjør med sovevogn i bhg vet jeg ikke enda.

Skrevet

Bruker den enda,men blir nok ikke å selge den...Litt sentimentalt da;)Mamma er så skuffet fordi jeg ikke ville arve vognen etter småbrødrene mine,den er 13 år og jeg sa vel for 12 år ( da jeg var 16 år) siden at jeg kunne tenke meg den da hun spurte.Men nå var saken en annen,den er umoderne som bare rakkern og hun angrer så på at hun ikke solgte den da.Nå står den der så "fin" og ikke til nytte;)

Skrevet

jeg har lagt ut min for salg.. litt trist siden det var det første prinsen min ble trilla rundt i. men den tat bare opp plass, så jeg selger den mens jeg enda kan få noe for den.

Skrevet

Jeg kommer til å selge dem etter bruk av to barn, så heller kjøpe nye til barna som kommer senere.Syns liksom en vogn som begynner å bli mer enn 5 år ikke er like stas selv om man har en del minner og følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...