litlegullet Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 jenta mi er skikkelig forkjøla og skal ha barnedåp på søndag!! Veldig dumt... Hvordan skal dette gå!!?? Har vert det siden onsdag. puster litt tungt, hoster, nyser, og nesa renner. har forhøyet senga, gitt nasedråpe morsmelk og saltvann i nesa. andre tips/råd???? jenta mi er 3 1/2 mnd. takker for alt av råd og tips..
Mamma til snart 4 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 mi var skikkelig forkjølt når hun var 6 uker, i 1,5 uke. helt til lungene det surklet over alt. jeg hev innpå med saltvannsdråper og forhøyet sengen, slik som du allerede har gjort. Hver gang vi var på stellebordet så tok jeg q-tips i nesenfor å få ut alt den løse snuen, hjalp litt det da, ikke mer du kan gjøre egentlig. .
Kate77 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Om hun er tett i nesa selv om du får bort snørr kan det hjelpe godt på nattesøvnen og bruke nesedråper/spray med virkestoff. Det finnes også for barn ned til fire uker tror jeg det var. Ellers kan hun godt bli mye bedre til søndag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå