Sessa ruger igjen... Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Kan ikke frøkna holde seg til en gang om dagen, a? Dette er nr tre i dag, men de to foregående har bare vært små klædder, da.
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 hehe...tipper lukten kommer sivende her og snart...når mini våkner...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 hahaha..jeg har 2 "bæsje-automater" jeg...minst 5-6 drittbleier every day thank you... Jeg kjenner ei lukt........og det er lukta av ....................bæsj!
☆Anonymia☆ Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 hehe I know the feeling.. bæsj bæsj bæsj ... badet stinker da.. *æsj*
Hønemor&guttaboys Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Haha:) har to bæsjeprodusenter her jeg også. Forleden dag skifta jeg ikke mindre enn 7 dritbleier på samme dag. Blææææhhrk
Audacious Angel Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 "Nå kommer bæsjen mamma" sier snuppa .... når ugler i mosen begynner he, he... Hun står og danser og synger: æsj, æsje bæsj æsj, æsje bæsj hvem er det som har bæsja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå