Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke så mange ukene siden jeg flyttet ut.. Så jeg har ikke tenkt tanken på å finne meg en ny. Men sitter jo å undrer litt på hvem man kommer til å ende opp sammen hos.. Lurer på når man føler at det er ok å finne en ny liksom. Jeg og eksen har jo på en måte tenkt at det kan ordne seg mellom oss.Men så lenge han ikke skjerper seg med sitt store problem,så er det vel ikke noe håp for oss lenger. Sånn som jeg ser det nå,tviler jeg på det... Har begynt å sende noen meldinger på facebook med en fyr,men det er jo bare litt på gøy. Kjenner det kribler litt da...hehe:) kjenner at det er litt deilig også..Samtidig som det er litt skummelt på samme tid..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Dette er nok veldig forsjellig når man er klar for noe nytt... Nå hadde jeg vert sammen og gift med min i 10 år og han forlot meg...så jeg brukte tid...var ikke klar for noe flørt før det var gått 1 år...men gikk nesten 2 år før jeg stiftet et seriøst forhold der barn var involvert... Dersom du ønsker eks tilbake så er det kanskje greit ikke stresse inn i noe nytt...heller bruke tiden godt på deg selv og barn/a?? Vi er alle forsjellig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja vi er vel alle forskjellige. Jeg har ikke tenkt å stresse med noe. Greit å ha litt tid alene nå også faktisk. Men det skader jo ikke å chatte litt med nye folk,det er jo bare koselig:) når det gjelder meg og min eks så tviler jeg på at vi noen gang kan få det til å fungere igjen... Han har hatt problemer med alkohol,men han ser ikke problemet selv...Jeg har prøvd og prøvd,gitt han hundre sjangser..Men han forstår det aldri! han har svikta oss som familie mange ganger,men jeg har tilgitt... Han er egentlig av den sjalu typen også...så jeg lurer på hvordan han ville reagert år jeg fant en ny. Det er i vert fall lov å flørte litt og ha det gøy ute nå,uten at noen andre skal bry seg..hehe.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vel, jeg ble ganske fort sammen med noen etter bruddet med pappaen til lillegutt. Gikk kanskje 3 mnd, men nå skal det være sagt at det var jeg som gikk og jeg hadde mistet følelser leeenge før jeg endelig gikk... Uansett, det nye forholdet tok slutt etter 1 år, og nå 6 mnd senere er jeg lykkelig singel Ja, jeg flørter...ja, jeg kan godt kysse en på byen, men nei, jeg går aldri hjem med han. Kall meg gjerne luremus, men jeg orker bare ikke forhold, forpliktelser og sex akkurat nå. Men det er klart jeg savner litt nærhet, men da er det godt å ha noen å klemme på av og til Jeg kommer jo aldri til å finne meg kjæreste på dette viset, er ikke mange menn som gidder å vente å vente, men jeg har heller ikke funnet noen som det sier pang med. Den dagen kommer jeg nok til å begi meg ut på noe som jeg i dag synes virker skummelt. Jeg er bare ikke klar for noe forhold, har så å si vært i konstant forhold siden jeg var 18-19 år, og nå synes jeg det er deilig å være alene Hadde aldri i mitt liv trodd at JEG skulle si det, hehe. Men ta å bruk litt god tid, vær litt kresen i dine valg og prøv å hold litt igjen slik at forelskelsen varer lengst mulig Det er ikke noe å stresse etter, de kommer alltid uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå