Gå til innhold

gutten min er syk.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha vært syk nå siden mandag.. spydd og diare... nesten ikke fått i han mat på mange dager.. såvitt greid å få i han veske.. noen forslag til hva jeg kan prøve å gi han så han får i seg næring..

eneste jeg får i han av drikke e cola..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huh....? Hvor gammel er gutten din? Uff, ikke bra å gjøre han vandt til å få cola da!

Jeg ville tatt meg en tur til legen om han ikke vil ha drikke heller.

Min var syk for en mnd siden, men jeg fikk heldigvis i han MME...

Skrevet

En ting til, om han er syk så skal du ikke stresse så altfor mye med å gi han fast føde, det aller viktigste er væske...

Prøv med alt du kan tenke deg.. Men cola syns jeg ikke noe om!

Litt tidlig å begynne å ødelegge tennene..

Skrevet

Gutten e 10 mnd..

cola e d eneste drikke e får i han.. uten om vann.. men e ikke næring i vann og d har en stor tendens til å komme opp igjen..

va sånn som deg jeg oxo før han ble syk ikke cola ikke saft. ikke sukker i d heletatt...

når han bi frisk igjen får han ikke cola...

Skrevet

Hva med å ta hen med til legen MED EN ENESTE GANG??!!

Skrevet

Eldste min på snart 2 år har hatt det samme som gutten din + ørebetennelse også siden mandag. Var hos legen i går - rådet mot diareen er å gi eplejuice blandet med farris - som du har ristet ut kullsyren fra. Eplejuicen binder magen, farrisen har salter som er bra. Blåbær er også veldig bra - blåbærsaft f.eks.

Ikke stress med mat, væske er viktigst. Når han er klar for mat igjen så gi riskaker, kokt ris, kokt fisk, loff - lettfordøyelig mat.

Skrevet

litenskrive feil får i han akurat nok væsake.. ca 600 ml som er d han skal ha.. snakket me lege på onsdag.. da hadde han feber oxo..

stresser ikke me mat..heller

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen å gi masse vann når gutten min hadde det samme. Bare vann. Etterhvert kanskje gi små doser med melk.. feks 30 ml vente en halv time og 30 ml til. Litt slitsomt,men må til så ungen ikke skulle dehydreres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...