Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Mini er 1,5 år nå og går som en storkar.... OG ettersom vi bor på landet og ikke triller turer slik byfolk gjør tenkte jeg å selge unna alt... Han har jo en rein han kan sitte på om det blir ille hihi... Neida fra spøk til alvor...når selger dere unna dritten???
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Snuppa er 3 år og 3 mnd, og bruker noenganger vogn enda. Men vi er litt "by-folk" da. "Dritten" står i barnehagen til søvnbruk Mini er 5 mnd, så der trenger jeg vel ikke kommentere noe enda
Bruble Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Slutta mer eller mindre med vogn da Leah var ca 1,5 år. Har fortsatt ei trille stående, men den er sjelden i bruk. Nå er hun forresten 2,5 år.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg brukte trilla til guttungen var nesten 4år, men så kjørte ikke jeg bil og skulle jeg få med meg ham hjem etter en lang dag i barnehagen, pluss 2 handlenett, vått tøy osv så trengte jeg trilla..han gikk ofte ved siden av..men endte alltid opp med å sitte i vogna siste kilometeren i hvertfall...bodde et par kilometer unna barnehagen..
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 slutta med vogn til eldste da han var rundt 2 år, mini på 1 år bruker fortsatt vogn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå