nøffemamma Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er så spent på om det snart skjer noe med deg.............seks dager over dag er det ikke....... og du har fortsatt ikke vært logga inn idag??? He he he. Som du skjønner har jeg lite annet å gjøre om dagen enn å passe på om andre føder...Og nå har flere av februar jentene fått babyen sin.,
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hei Nøffenøff ;o) Jeg er her, men har ikke logget meg på før nå. Frøya blir ikke frisk... Dette er 5.dagen med feber og den er nå på mer enn i går. Nå sover hun i senga mi, og er utslitt... Hosta mye i går og i dag, så det er nok derfor hun blir mer sliten nå. Ja, ja...
nøffemamma Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 hei hei. Der var du ja!!!! Det er jo jammen godt for Frøya at hun har mammaen sin hjemme når hun først skulle bli så syk da!!!!!!!!Stakkars lille jente! Sender masse god bedring herfra hvertfall.Og så skal du se at når frøkna blir frisk, så kommer nummer to med en gang! Jeg for min del har vært ute og kjøpt meg gore-tex sko til halv pris, så nå er jeg klar for lange turer i skog og mark ,og asfalt og regn )
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Så bra! Bare du venter med de lange turene til etter at du er født ;o) Vesle Marikken bør ikke bli født i skogen... Ser for meg ei lita hulder med de lyse krøllene og de store blå øynene etter mamman sin ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå