Huldr@. Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Gikk dere bare inn og spurte etter en? Jeg er jo på apoteket av og til, og er veldig synlig gravid - men ingen har spurt om jeg vil ha en pakke. Hva gjorde dere?
♥gullegull08♥ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Du må registrere deg og ha med deg et registreringsnr. bruk denne linken: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/gratis_babypakke Du velger apotekkjede selv når du registrerer deg. (Den andre pakken, libero som du henter på lindex, får du en kupong i posten etter du har registrert deg i liberoklubben)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg gikk inn på en nettside (husker ikke helt hvilken) og printet ut et skjema, som jeg måtte ha med meg til apoteket. Sikkert noen andre som vet hvilken side du må gå inn på Apotek1 etterlleranet sikkert.....
Huldr@. Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk! Jeg lurte litt på den liberopakken også - har nettopp meldt meg inn :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bare gikk innom apotektet og spurte, så fyllte jeg ut en kupong der og fikk pakken min Hadde rett før vært innom Lindex og hentet Libero-pakken, så jeg hadde litt å drasse på hjem!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Er det noen som har hentet mer enn en pakke på apoteket?
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Apoteket har bare en pakke (den fra pampers)
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Den er nok ikke sååå spennende at det er noen vits å grebbe til seg mer enn den ene pakken man får tilbud om. Mye reklame, noen bleier, og noen vareprøver...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Man får bare en pakke. Du blir registrert med navn når du henter den..
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Tja, men det er jo for så vidt ikke værre enn å oppgi et fiktivt navn. Må jo ikke akkurat legitimere seg, men jeg skjønner liksom ikke vitsen med mer enn 1 pakke.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Er det flere som har fått pakken uten å ha med utskrift? Printeren hjemme funker ikke for tiden ...
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Du kan visstnok få hentenummer på SMS som du viser på apoteket. Mener jeg var borti det da jeg skrev ut min lapp.
bøllefrøene Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 gikk bare å spurte etter den på apoteket jeg. fylte ut et skjema og fikk den med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå