Gå til innhold

De pakkene på apoteket....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere bare inn og spurte etter en? Jeg er jo på apoteket av og til, og er veldig synlig gravid - men ingen har spurt om jeg vil ha en pakke.

 

Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn på en nettside (husker ikke helt hvilken) og printet ut et skjema, som jeg måtte ha med meg til apoteket. Sikkert noen andre som vet hvilken side du må gå inn på :)

Apotek1 etterlleranet sikkert.....

Skrevet

Tusen takk! Jeg lurte litt på den liberopakken også - har nettopp meldt meg inn :-)

Skrevet

Jeg bare gikk innom apotektet og spurte, så fyllte jeg ut en kupong der og fikk pakken min :) Hadde rett før vært innom Lindex og hentet Libero-pakken, så jeg hadde litt å drasse på hjem! :)

Skrevet

Er det noen som har hentet mer enn en pakke på apoteket?

Skrevet

Apoteket har bare en pakke (den fra pampers)

Skrevet

Jeg mente flere av den pakken.

Skrevet

Den er nok ikke sååå spennende at det er noen vits å grebbe til seg mer enn den ene pakken man får tilbud om. Mye reklame, noen bleier, og noen vareprøver...

Skrevet

Man får bare en pakke. Du blir registrert med navn når du henter den..

Skrevet

Tja, men det er jo for så vidt ikke værre enn å oppgi et fiktivt navn. Må jo ikke akkurat legitimere seg, men jeg skjønner liksom ikke vitsen med mer enn 1 pakke.

Skrevet

Er det flere som har fått pakken uten å ha med utskrift? Printeren hjemme funker ikke for tiden ...

Skrevet

Du kan visstnok få hentenummer på SMS som du viser på apoteket. Mener jeg var borti det da jeg skrev ut min lapp.

Skrevet

gikk bare å spurte etter den på apoteket jeg. fylte ut et skjema og fikk den med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...