Gå til innhold

Har dere noen bøker om svangerskap å anbefale???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen her inne som har noen bra bøker om svangerskap å anbefale?? Jeg har lyst på en bok med fakta og bilder og sånn.. Føler meg helt som en nybegynnner som ikke har peiling.. Jeg har lest På Vei av Gro Nylander, men den syntes jeg egentlig bare var helt OK, og så var det bare et bilde i hele boka jo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barn i magen fra a-å :) jordmor siri som har skrevet den. den hadde jeg mye nytte av da jeg gikk gravid.

men er desverre ikke veldig mange bilder i den heller..

Skrevet

Sender denne opp igjen jeg...

Noen flere som har noen bra bøker å anbefale???

Om svangerskap og fødsel og tiden rett etter fødsel og ++++++

Skrevet

Nylander er ok på en del ting, men regnes også for å være ekstrem på en del punkter.

Jeg bruker disse gratisbøkene vi får og så har gubben stor glede av: Verdens beste pappa av per asbjørn risnes jr.

Jeg fikk boka: Verdens beste mamma av kine gleditsch og har storkost meg med den.

Er ikke sånn himla detaljerte noen av dem, men de er humoristiske og forteller det meste av det man trenger å vite som ikke er sånn helt på den medisinske siden.

Skrevet

men hva med Et barn blir til..? Lennart Nilsson som har tatt alle bildene ihvertfall.. den synes jeg er ok, ihvertfall nå når jeg er gravid.. før jeg ble gravid synes jeg det ble altfor mye informasjon å fordøye, så jeg bestemte meg for å ta litt etter litt nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...