Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nemi? Som i den tegneserien?

 

Minner meg om fisken Nemo...

 

 

Sorry... Ikke fint på en unge :S

Skrevet

Minner meg om tegneserien Nemi :)

Skrevet

Nemi er et fint navn, bare synd de aller fleste forbinder det med tegneserien om gothjenta nemi..men-bruk det!! det er et bra navn..men ikke gjør som ei jeg vet av , som kalte den rosa jentebabyen sin for Nemi Attila..Attila er nemlig som mange vet en liten, fet ungarsk tyrann...

Skrevet

 

He he takk. det er heldigvis bare i norge de kjenner Nemi som tegne serie, hadde ikke peiling jeg leste det i her og nå hun mia hundving sin datter heter det:)

Skrevet

Ikke noe galt i navnet, bare litt uvant for meg. Akkurat det med tegneserien kan virke litt forstyrrende på oppfatningen av navnet, men det venner folk seg fort til hvis dere velger navnet. Jeg syns navnet er fint, og kort og greit å uttale.

 

 

Skrevet

fint namn.ikke bekymra dig før nemo som blir bortglemt om några år

Skrevet

jeg vet om en liten jente som heter Nemi å hun er utrolig søt! jeg personlig ville ikke kallt ungen min det, men det er rart med det når en treffer noen som heter et uvanlig navn som er utrolig nydelig, blir liksom navnet akkuratt slik som det skal:o)

Skrevet

hunden min heter nemi :) jeg syns det er ett fint navn =)

Skrevet

Kjempefint navn! Datteren til en venninne heter Nemi, og det er flott!

Skrevet

 

 

Tusen takk til dere som har svart meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...