Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig stått opp, og nå skal jeg snart på tidlig UL. Gruer meg litt jeg! Vondt i magen pga det...

 

Er sikkert ingenting å bekymre meg for, men tenk om de ikke finner liv?.. uff... tåpelig tenke sånn. Men har hatt så lite symptomer. ingen kvalme og ømheten i puppene kommer og går.. så jeg klarer ikke tro det er noe i magen min... er vel 7+5 etter egne beregninger.

Noen som har vært på tidlig UL? Er det vondt?.. (teit spm men..)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vondt i det hele tatt! Mindre ubehagelig enn en vanlig GU, synes jeg da :) Masse lykke til! Skal det samme i dag jeg også, pga at jeg har hatt blødninger..

Skrevet

Takk Kath85+spire. :-)

Masse lykke til til deg også!!! det går nok bra for oss begge.

 

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Det er litt usikkert, mellom 6 og 7 uker tror jeg :) Får vel kanskje vite det også i dag :)

Skrevet

Hjemme fra tidlig UL.

ååå som jeg grudde meg. idiotisk nok, var jeg redd for at det ikke var noe der.. hehe.. så satt og var kjempenervøs før timen.

 

Gynekologen var så utrolig hyggelig. Rolig, avslappet og tok meg seriøst, dette var noe annet enn å gå til fastlegen min!.. Så godt å bli tatt seriøst.

 

Tok ultralyd, og der så leg et lite hjerte som banket kjempeivrig!!! så herlig å se!!!! Og fikk med bilde hjem og greier. Vanskelig å se hva det er, men jeg VET

Kunne være jeg hadde kommet noen dager kortere enn jeg trodde, men hun ville ikke si det sikkert. Derfor lar jeg det fortsatt stå 7+5 i dag på meg.

 

Med et hjerte som slår, så er vel sjansene for at det skal gå ille, enda mindre? ... til tross for lite symptomer. Så til alle dere med lite symptomer som er redde som meg : det er som regel ikke noe å bekymre seg for!!! vi er bare heldige!

 

Skrevet

Å, det var godt å høre! Kos deg med vissheten om at du snart skal bli mamma :)

Skrevet

Hei hei!

 

Vært på UL og sett et lite hjerte i dag jeg også, og er i min 8. uke :)

 

Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...