Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Sjekk www.nine.no Der har de flere forskjellige med masse kule tekster på.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 hihi, jeg kjøpte en body der det stod: "Pappas fulltreffer" . :) Syntes den var litt morsom jeg da..
mine små alver... Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Se her kan du lage din egen =) http://www.spreadshirt.net/no/NO/T-Skjorter/Spreadshirt-1342/
15.mai :) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hvis du bor i Oslo, så vet jeg om en kjempekul butikk, tror den heter TING, masse kule bodyer og mye annet stæsj med morsomme motiver. Ligger rett bak Stortinget.
♥gullegull08♥ Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Her er også noen flere alternativ Har brukt de tre siste sidene mest til inspirasjon, kjøpt en nøytral body og smokk og tatt turen til panduro www.rockmybaby.no www.uncommonlycute.com (utenlandsk) www.theretrobaby.com (utenlandsk) www.teastreasures.net(utenlandsk) blingbling www.babyblingthingsboutique.com(utenlandsk) www.baby-bling.com(utenlandsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå