Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er det mye? Føler meg så ufattelig diger, og magen står ganske langt ut.. Kjenner det i ansiktet også! Kan ikke tro at jeg skal legge på meg mer.. va vel 56 når jeg begynte på dette her. Kiloene har komt av segselv etter uke 20.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Åååkeii..her må du ha meg unnskyldt, men jeg ser ikke helt problemet? for det første er du langt fra overvektig, og for det andre-du er 27 uker på veg, og har lagt på deg 7 kg..du er jo egentlig heldig! jeg er i uke 13, er 161, og lå på rundt det samme som deg da jeg ble gravid, nå står nåla på 62.1, og jg er ikke noe mye støre enn før graviditeten. Trur mye av det at vi tror vi er så innmari store er mest psykisk jeg da..
togutter-08og10 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Gjennomsnittet er 12 kg og du har lagt på deg 7 kgtil nå så da har du 5 å gå på, kos deg med at du har fått mage du.
togutter-08og10 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Glemte å si at jeg har lagt på meg nesten 5 kg og er kun i 18. uke..
sol m to prinser:-) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har lagt på meg like mye som deg og føler meg ikke diger i det hele tatt! Er også 167 veide 54 kg før og 61 kg nå, er i slutten av uke 27. Sist svangerskap var nesten identisk når det gjelder kilo, og da la jeg kun på meg 3 kg fra uke 27 til 36.
*Super*Mamman* Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er også i uke 27, er 167 cm og veier nå 70 kg. Har lagt på meg 7 kilo hittil, men kan ikke se det på kroppen, bare rundt magen lissom. Nei, så jeg tenker ikke på det i det hele tatt... bekymrer meg overhode ikke! Synes folk tenker alt for mye på hvor mye eller hvor lite en legger på seg under svangerskapet. Det viktigste er vell at ungen har det bra. Kiloene forsvinner etter fødselen uansett... Så bare kos deg du med de "ekstra" kiloene, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå