Gå til innhold

Aktivitetsproblem i Porsgrunn... hva kan jeg finne på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig flyttet til Porsgrunn og jeg har veldig lyst til å finne på noe sammen med datteren min på 10 mnd. Noen forslag?? Jeg kjenner ingen her og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å treffe folk. Er det noe tilbud her, som f.eks åpen barnehage eller noe annet? Finner ikke noe nyttig info på nett... Håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe sånt i Porsgrunn. Jeg bor i Lunde (ca 5 mil fra Porsgrunn.) Kan ikke akkurat skryte av småbarnstilbudet her heller :(

Skrevet

Hvor og hvordan blir man kjent med nye folk når man ikke er i jobb eller student da? Hehe jeg kan jo ikke bare huke tak i folk på gata og spørre om vi skal være venner:)

Skrevet

Jeg jobber som party konsulent. Reiser rundt på party, sånn blir jeg kjent med nye folk. Eller så kan man sette inn brevvenn annonse i f.eks foreldre og barn. Jeg svarte på en annonse der for ca 3 år siden. Vi er fortsatt veldig gode venner. Siden det er litt avstand på hvor vi bor, treffes vi ikke så ofte men... Setter du inn annonse selv, er det litt større sjanse for å finne noen i Prsgrunn. Kanskje jeg svarer ;)

Skrevet

Heisann!

Det er både åpen barnehage, babytrall, babysvømming og babykino her i Porsgrunn:) Har selv kun vært på babykino, og det er en kjempegrei ordning:) Kanskje ikke såå lett å bli kjent med nye folk der men... Flyttet selv til P.grunn i april i fjor, så kjenner ikke så mange her utenom svigerfamilie og de på barselgruppen. Hvor i porsgrunn bor du da?

Skrevet

Åh det var fint å høre! Jeg så at det var babykino denne uka men fikk meg ikke til å gå dit alene:) Vet du hvor det er åpen barnehage? Det er vel sånn at man bare kan stikke innom for at barna kan leke litt? Vi bor på Herøya. Trives du her?

Skrevet

fikk et skriv om alt det der på helsestasjonen, men finner det selvsagt ikke igjen!:/ vet de har åpen barnehage på vestsia kirke iallefall:) det er sånn du bare tar med nistepakken og babyen og er der og snakker med andre mødre og sånn:) aldri vært på det selv, men vurderer kanskje å dra? om du drar ned på helsestasjonen får du helt sikkert info om det der, de har oversikten;) Jeg trives veldig godt her bortsett fra mangelen på venner og sånt:) men det kommer seg nok etter hvert:)

Skrevet

Vi skal til første møte på helsestasjonen neste uke, så da får vi sikkert litt info:) Håper virkelig at jeg kan komme meg ut litt med datteren min og se litt flere folk. Datteren min blir så utrolig glad når hun ser andre barn og "roper" til alle hun ser:)

Skrevet

ja, håper du finner noe da!:) er jo kos å få "lufta" bebien litt også, treffe litt andre både for deg og hun:) du får si fra om du ikke finner noe da vettu, så får vi gå sammen;)

Skrevet

God ide!:) Vi kan jo lage en ny tråd også for å se om det er flere Porsgrunn-jenter her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...