Gå til innhold

flytur med baby!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Spania i april, da er datteren vår 9mnd. Lurer bare på hvordan det er å få med seg babymat på fly, må jo ha med meg ett par pakker med grøt, og mme pulver....... hvordan virker dette på fly? Har vi lov å ta med melk på flyet eller må vi pakke alt ner i bagasjen vår? Får vi med oss grøtpulver og melkepulver???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem å få med babymat på flyet:-)

Vi gjorde det nå i julen, hadde med grøtpulver, middagsglass og fruktbeger. Du må legge det fram i sikkerhetskontrollen, for det går som flytende væske.

Melka kan du jo evt ta med sånne ferdigkartonger, så slipper du å stresse med å få tak i vann til den.

Skrevet

Takk for svar! Ja men då blir det jo ikkje nåke problem. stresset litt med detta her nå hehe :) Fikk du varma melk å middag på flye da?

Skrevet

Du kan ha med babymat/drikke som er nødvendig under reisen gjennom sikkerhetskontrollen. Det dere ikke trenger før dere er fremme pakkes i baggasjen som sjekkes inn.

Skrevet

Jeg ammet, så melka var ikke noe problem for meg da.. Men vann til grøten fikk vi, vi fikk tevann som dem hadde på kanne. Hadde med grøtskål og skje selv vi:-)

Skrevet

Ser nå at du spør etter middagen også, men vi reiste på en sånn tid på døgnet at hun fikk middag på flyplassen før vi reiste.

Så det vet jeg dessverre ikke hvordan fungerer. Men dere får sikkert varmt vann, så dere kan sette middagsglasset/flaska i det hvis dem ikke har oppvarmingsmuligheter der.

Skrevet

Ja men då går det bra, dersom jeg får tevann så er det jo enkelt å laga grøt, og etter hun har spist grøt så trenger hun ikke mat på mange timer! Takk for gode svar, trur det ska gå bra på flyturen jeg :) Åh gleder meg til å reise bort litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...