Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Men, jeg vil reise uten barn. Trenger en ny start på forholdet, og har lyst og reise et varmt godt sted, og pleie kjærligheten! MEN, hva gjør man med barna?? Eldste er greit, hun er hos pappaen sin annehver onsdag til mandag, så kan legge opp turen deretter, men mini da? Han er jo bare 5 mnd.. Noen som har vært på ferie uten så små? Hmm... trenger en aldri så liten oppkvikker i hverdagen, kjenner jeg..
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 JEG OGSÅ!!! Begge to har lysst på 1 uke i syden, men ingen vil passe krapylet på 3år før til sommeren......
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hah! Da bytter vi! Vi tar krapylet deres når dere reiser, også tar dere minitrollet vårt Han er veldig snill altså haha
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg og vil til syden, men det får vel bare vente Minste kan vel være hos bestemor og bestefar imens eller noen andre familiemedlemmer? Jeg vet at jeg hadde gladlig passet tanteungene mine jeg Og mine foreldre reiste til syden når min lillesøster var ganske liten, vi tre søsknene var hos tante og onkel, gikk strålende det. Og en annen gang så var min mormor og passet på oss hjemme hos oss.
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hehe:-) Hørtes helt topp ut:-) Nei, det blir vel en tur til våren, så får krapylet heller få bli med. Får pleie forholdet i varmen mens hun sover:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jo, han kan det. men besteforeldrene(svigers) bor så langt unna (ref.tidligere inlegg), og jeg overlater han IKKE til min mor i en uke! Er redd han kommer til og glemme oss....
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Han glemmer dere ikke Han tenker nok ikke på dere når dere er borte, men jeg kan love deg at han blir glad for å se dere igjen når dere er tilbake Siden svigers bor så langt borte, kanskje det nettopp derfor hadde vært kjekt om de kom og hadde ham hjemme hos dere noen dager? De ser ham sikkert ikke så mye til vanlig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Ja, det er det jeg og tenker. Men det forutsetter at de tar ferie da... Ikke for det, det gjør de sikkert. Men det koster dem litt og reise hit, iom at de bor votter og vintre unna.. men vil igrunn ikke ha noen andre enn de til og passe han så lenge.... Hmm.. vanskelig detta her altså... De har sett han MYE mer enn familien min på pappa sin side, de bor nemlig så langt vekk ...(20 min) De er flinke til og komme, men det begrenser seg jo pga avstanden... Har tatt det opp med sambo, han mente vi kunne spørre...
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Det koster jo ingenting å spør, det verste som kan skje er jo at de sier nei Og om dere trenger en ny start på forholdet, så er det jo egentlig litt viktig at dere kommer dere bort også. Ellers så vil jo alt falle sammen tilslutt. Spør dem du, det kan hende de blir glade for at du har så mye tillit til dem at du kan overlate det mest dyrbare du har til dem en uke
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Neida, og spørre er gratis Og får antageligvis ikke et nei heller. Jeg vet at det ikke er NOEN som kan ta så godt vare på han, som de! Etter oss, selvfølgelig ) Dumt de bor så hinsides langt vekk.. skal få sambo til og spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå