Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen fler som skal føde på gjøvik i april?? Jeg har termin 21 april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er det sikkert, men jeg skal føde på lillehammer i april, med termin 23.april :D måtte bare svare da jeg så du hadde termin så nære min ;)

Skrevet

He he....var inne på tanken på lillehammer jeg også, men var så fornøyd med gjøvik sist så måtte dit igjen fant jeg ut!

Skrevet

jeg bor midt i mellom jeg, men sokner vel til lillehammer, så her ble det lillehammer gitt, hehe.. :) Hvor bor du da? I og med at du vurderte lhmr?

Skrevet

bor i brumunddal jeg, så har 3 valgmuligheter...luksus :)

Skrevet

hehe oki :) ikke langt unna meg da, bor i moelv jeg :D ja, greit med noen valgmuligheter, hehe, men jeg har vel ikke tenkt på andre sykehus enn lillehammer jeg da.. :P

Skrevet

var litt i tvil sist om jeg skulle til lillehammer eller gjøvik, men hørte så mye bra om gjøvik så jeg ville dit jeg :) Ikke langt unna det nei :)

Skrevet

nesten like gamle er vi også jo....

Skrevet

ja, har hørt mye bra om gjøvik jeg og :) har forresten ei svigerinne som fikk tatt ks der. Men jeg har også hørt mye bra om lillehammer, så jeg får ende opp der nå i april, så får vi se hvor jeg ender opp neste gang :) Er førstegangs jeg, så jeg gruegleder meg.. :)

Ja, så du er året yngre enn meg :) Var innom profilen din jeg og, og dere har en fra før? NM i korttidsminne her.. :S

Skrevet

Har ei jente på 2 fra før vi :) Kan bli hektisk her fra april mistenker jeg! Grugleder meg jeg også selv om jeg vet hva jeg går til....men sånn er det vel hver gang sikkert :)

Skrevet

okei :) Vet dere kjønnet på den i magen da? :) Vi venter jente.

Hehe ja, det blir sikkert hektisk ;) Men det går seg vel fort til sikkert. :)

Skrevet

Jeg skal til Gjøvik i april... Har termin 29 april....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...