Dozer Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er det noen fler som skal føde på gjøvik i april?? Jeg har termin 21 april.
hanne håpløs Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 det er det sikkert, men jeg skal føde på lillehammer i april, med termin 23.april måtte bare svare da jeg så du hadde termin så nære min
Dozer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 He he....var inne på tanken på lillehammer jeg også, men var så fornøyd med gjøvik sist så måtte dit igjen fant jeg ut!
hanne håpløs Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 jeg bor midt i mellom jeg, men sokner vel til lillehammer, så her ble det lillehammer gitt, hehe.. Hvor bor du da? I og med at du vurderte lhmr?
Dozer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 bor i brumunddal jeg, så har 3 valgmuligheter...luksus
hanne håpløs Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 hehe oki ikke langt unna meg da, bor i moelv jeg ja, greit med noen valgmuligheter, hehe, men jeg har vel ikke tenkt på andre sykehus enn lillehammer jeg da..
Dozer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 var litt i tvil sist om jeg skulle til lillehammer eller gjøvik, men hørte så mye bra om gjøvik så jeg ville dit jeg Ikke langt unna det nei
Dozer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 nesten like gamle er vi også jo....
hanne håpløs Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 ja, har hørt mye bra om gjøvik jeg og har forresten ei svigerinne som fikk tatt ks der. Men jeg har også hørt mye bra om lillehammer, så jeg får ende opp der nå i april, så får vi se hvor jeg ender opp neste gang Er førstegangs jeg, så jeg gruegleder meg.. Ja, så du er året yngre enn meg Var innom profilen din jeg og, og dere har en fra før? NM i korttidsminne her.. :S
Dozer Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2008 Har ei jente på 2 fra før vi Kan bli hektisk her fra april mistenker jeg! Grugleder meg jeg også selv om jeg vet hva jeg går til....men sånn er det vel hver gang sikkert
hanne håpløs Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 okei Vet dere kjønnet på den i magen da? Vi venter jente. Hehe ja, det blir sikkert hektisk Men det går seg vel fort til sikkert.
Deidei Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal til Gjøvik i april... Har termin 29 april....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå