#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er akkurat 28uker i dag.Synes ikke det er lenge siden jeg var her inne,har en gutt som er 9mnd i dag så jammen meg gikk det fort til at det kom en til.
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 velkommen skal du være! Ja, da får du vel nok å stri med tenker jeg, Lykke til!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hehe Det var 2 kjappe ja. Velkommen hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå