3 skatter ute:) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 da sitter jeg her med verdens vakreste lille gutt. han har blitt ett døgn gammel nå. han er helt perfekt, kom til verden ved ett fint keisersnitt. alt gikk kjempebra med oss. så nå er det kos og avslapping. det ble litt spesielt med fødsel i går, for på onsdag døde min kjære bestemor. selv om det var ventet er det likevel uendelig trist når hun nå er borte for alltid. sorger og gleder følges ad. noen kommer noen går. dette har vel aldri føltes mer riktig enn akkurat nå. vi gleder oss over å ha fått en fantastisk sønn. og tenker med glede tilbake på minnene om ei god snill bestemor.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer masse med gutten deres! Og trist med bestemoren din, som du sier, selv om det er ventet er det alltid trist når de ikke er der mer.
lilleluna7 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye med den lille!! Og kondolerer med din bestemor. Sånt er alltid trist. Man tror man er så forberedt....
Kakebakesøte Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Først vil jeg gratulere med den lille gutten din. Kos dere! Trist med bestemoren din, uansett om det er ventet eller ikke - man er aldri helt forbredt. Livet er brutalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå