Anne-B. Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Når vi til og med har snakka om bursdagen i går.. Hehe, jeg syns det er dritflaut.. eller er det greit så lenge det er før, og ikke etter?
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 hallaisen paisen, det er helt greit :-) tenk å få gratulasjoner tusen ganger da, så deilig!!! Nei dette er ikke flaut! ha ne fin dag, helt uten rødming.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 neida, det går så fint så! Jeg hadde bursdag på onsdag, og fikk de første gratulasjonene i begynnelsen av januar.hehe.. Synes bare det er koselig at de tenker på meg jeg. Det som er tidig her er at de samme folkene gratulerer meg til samme tid hvert år, selv om de vet hvilken dag jeg har. Men når tiden kommer, så har de glemt det igjen.. de vet bare at det er i nærheten av slutten av januar og begynnelsen på februar. hehe.. Ellers hender det ofte at de gratulerer meg dagen før, eller dagen etter, men synes ikke de skal bli flaue for det. Jeg tenker hvertfall at det er kjekt de har tenkt på meg:-) At det er dagen etter betyr ikke så mye for meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå