Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er i uke 11 nå,og skal tilbake hver mnd. pga.økt risiko for sv.skaps forgiftning....MEN egentlig skulle ikke neste kontroll vært før i uke 32 sa han??!Hørtes lenge ut da selv om man har vært gravid før.
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 ved nummer 3 var jeg til 1.kontroll uke 16 og andre sto på planen 8 uker etter....synes det ble leeeeenge og vente.... men nå måtte jeg komme før da...men tror det er vanlig jeg da....
MegOgAlleMine Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg hadde 6 kontroller med nummer 3. De to siste var i de to siste ukene av svangerskapet. Mente jeg hadde kontroll uke 12, uke 28 også ikke før 34 eller noe. også ordinær ul i tillegg da
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er ikke lenger, men har vært det.. Var veldig sjelden på kontroll andre gangen. Tror jeg var på 5-6 kontroller totalt jeg, motfor ihvertfall 10 første gangen. Syns og det gikk lang tid mellom hver kontroll. Var hos legen når jeg var 6 uker gravid, og så ikke igjen før 4 uker etter UL i uke 18. Men var hos jm èn gang i mellom da.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Spurte legen om når jeg burde ta kontakt med jm,han sa jeg ikke trengte det fordi hun neppe kunne lære meg noe om svangerskapet og fødsel og det kunne neppe han heller som aldri hadde vært gravid,hehe...Litt snodig lege tror jeg;)Har jo lyst å gå til jm jeg da:) Første gang der,ny lege siden vi har flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå