Gå til innhold

Føttene mine svikter - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette??? Kjennes som om noe stråler nedover på innsiden av lårene, vondt er det, og vanskelig og stå. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg har strålingen på utsiden av lårene, og kan rett og slett ikke stå på beina når dette kommer. Jeg tror det er nerver i klem i forbindelse med forandringene som skjer i bekkenet, og at det er veldig smertefullt, men ikke farlig. Jeg var hos jordmor og fortalte litt om dette, og hun sa at det ikke er uvanlig. For meg føles det som om hoften går ut av ledd, noe den heldigvis ikke gjør. Men jeg legger meg rett ned, og må ligge en stund. Håper det var litt beroligende :-)

Skrevet

Jeg har nesten likedan, men det stråler nedover rompa og på baksiden av lårene. Kommer helt plutselig.

Legen min mente det var symptomer fra bekkenet. Heldigvis blitt mye bedre etter at jeg ble 50%sykemeldt, og fikk andre arbeidsoppgaver på jobb så jeg slipper mye trasking og stell (er sykepleier).

Skrevet

Ja det er vel ikke unaturlig at det kommer symptomer fra bekkenet. Kan vel kanskje også skje i forbindelese med at de driver og "dytter" hodet ned mot bekkenbunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...