☆Anonymia☆ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=yMrrnwuLYF4&feature=related elska denne sangen da jeg var liten jente,hadde tilogmed sånt skjørt som flyr opp når man snurrer =) haha.. syns denne sangen er nydelig jeg =)
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 nå ble jeg glad...og danser på baren her på kjøkkenet...hihi bra ikke noen ser meg hihi
☆Anonymia☆ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 haha ja den sangen er så god =)=)
Alba44 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hehehe, ja jeg husker den, men var ingen lita jente i 1989 jeg da..15 år og godt i gang med fjortislivet ;o)
Prish Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Mimre, minre.... Var 9-10 år da den sangen var på topp. Husker det kjempe godt. Ønska meg veldig sånn skjørt som den blonde jenta hadde. Artig å høre igjen!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Ååå, ja, som vi dansa til den sangen! Hadde den på vhs, og så den så mange ganger at filmen ble helt slitt, hehe! Husker vi brukte å late som vi var de folka, og det ble alltid krangling om hvem som skulle være hun lille jenta;)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 hehe...det var lenge siden... Fikk lyst til å se filmen Lambada jeg nå....
☆Anonymia☆ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 hahahha morsomt =) jeg husker jeg hadde den i kassett spilleren på rommet mitt og satt å dilla mens jeg hørte på den..hahah =) så utrolig rart at en sang kan få en til å huske så masse..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå