mamma til en prinsesse Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Begynte i natt og er drittlei allerede =0(
Stavangerdamen Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tror ikke det varer mer enn max ett døgn. Er kanskje litt uggen etterpå. Prøv med f.eks tørre mariekjekser og cola som du lar stå litt på benken (mindre kullsyre) samt kokt vann. God bedring!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 1-7 døgn. Oftes ikke mer enn 1 døgn. Lykke til!
mirredutt Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Eldstegutten på fire hadde spysyken to ganger på en mnd nå nettopp. Første gangen kastet han opp fra morgen til kveld en dag og var litt uggen dagen etter. Andre gangen kastet han opp i fem dager. Ble tilslutt lagt inn på sykehus pga dehydrering. Fikk anbefalt noe som heter GEM som er et pulver man får kjøpt på apoteket. Skal blandes ut i vann eller sukkerfri saft for å opprettholde salt og sukkerbalansen i kroppen ved omgangssyke. God bedring til dere, omgangssyke er det verste som finnes!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 har hatt 3 runder her i huset og begge de to siste har de vart nesten en uke der minsten har vært hardest ramma med spying i en uke... ble ikke dehydrert men tilslutt nekta han nesten å drikke, sa bare at ville ikke spy mere:( grusomt!!! god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå