Gå til innhold

blir bekymret.....noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynner babyen å bevege seg mindre i magen pga plass? er i uke 31+4 og har i det siste kjent lite bevegelse i forhold til det jeg pleide før. Og når jeg kjenner bevegelser,så er det veldig svakt.spark ogsånn var mye kraftigere før..noen som opplever det samme? tenker kanskje at det er pga plassen?:S

var jo hos legen på ul om onsdag,og da sa ho ikke at ho så noe galt med ungen,men ba meg gi beskjed med en gang hvis det ble mindre bevegelse eller noe.

(Har sv.kløe med forhøya verdier,så er ganske ofte til sjekk. )

dem sier vel ifra hvis dem ser det er noe galt? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig gjør de det :) det blir jo vanskeligere for den lille å bevege seg der inne nå, kanskje babyen ligger med ryggen ut og da kjenner man mindre bevegelser og spark. Alt er helt sikkert bra! :) Så lenge du kjenner noe iløpet av dagen er det nok helt fint! :) Men hvis du er i tvil, så undersøk det hos legen/jordmor, bedre å sjekke en gang for mye :) Lykke til!

Skrevet

Hei

Er selv i uke 30 og kjenner mindre liv nå enn før, men litt kjenner jeg. Men det er som du sier at plasse begynner å bli mindre. Du har nok ingenting å bekymre deg over, men er du usikker så ring jordmor. Bedre å ta en kontroll for mye enn for lite. :-)

Håper dette hjalp littegrann ihvertfall. Lykke til...

Skrevet

Hei. Kan ikke svare helt på det du spør etter da, men ser jo at du skriver at du skulle ta kontakt om du merket mindre bevegelse. Så synes at du skal gjøre akkurat det. Er jo bedre å få det sjekket, så slipper du å bekymre deg. Det er klart at de sier det om de finner noe galt.

Det går nok bra skal du se!

Skrevet

Knøttet mitt har vært helt vill de siste ukene. Er i uke 29 nå. Jordmor sa at dette var den mest aktive perioden fordi barnet er relativt stort, og plassen er foreløpig god. Med andre order det naturlig at aktiviteten avtar litt nå framover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...