mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 blitt 2 år........ Hjelpe og trøste så fort tiden går ) Det lå en tanke mer snø for 2 år siden og var veldig mye kaldere. Og kronprinsparet hadde parkert den store Volvoen sin nesten midt i inngangen på Rikshospitalet. Sverre Magnus lå visst inne med RS-virus. Da er det ikke lett for en som har ventet litt for lenge hjemme, og som må hentes med båre ute og for jordmor som ikke kom forbi bilen deres med båren i snøkavet. Den natten ble jeg veldig for Republikk her i Norge... Men det skal nå feires 2 års dag både i dag og morgen. Så får vi se om hovedpersonen forstår noe av kaoset som vil råde her i 2 dager ))
Reveenka Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Haha, tenk deg så morsomt det hadde vært å fått den bilen tauet vekk da! Eller lagd en diger ripe i lakken med båra! Jeg tror virkelig man blir helt utrolig egoistisk av å stå sånn i sentrum og at alle smisker og bøyer seg i støvet når man dukker opp, og er enig i alt man sier og foretar seg. De kongelige får nok ikke mange kritiske innspill eller motforestillinger.... Da er det nok fort gjort å breie deg og ta seg til rette rundtomkring også.... Gratulerer med toårsbursdag! Håper det blir mange morsomme pakker og masse godt å spise! Vi skal ha toårsfeiring på mandag; da blir revungen vår to år også!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 ååååååååååååååååååååååååååååå tenk en liten to åring i hus! Gratulerer så mye med dagen!!! Er man kongelig så er man kongelig... men å parkere midt i inngangen var vel litt å ta i eller??? ha ha ha ha... "det står en kjonge i veien" :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Takk for gratulasjoner. Ja de kunne jo fått en livvakt til å flytte bilen. Når du står der med 8 cm åpning og nesten ikke klarer å flytte bena.... Da er det lov å bli litt forbanna??? Og grunnen til at jeg visste det var de. Var at jeg hørte det på nyhetene da vi kjørte innover. Og ingen andre hadde fått lov å parkere sånn.....
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jegh adde vel frest ganske kraftiog vet jeg... Jeg mener når man hisser seg opp over drittfrisører, så hadde jeg vel eksplodert over konger i veien når ungene skulle ut. Gikk fødselen fint da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Gikk veldig fint. Jeg har hatt litt rare fødsler...De setter igang og forteller at nå...nå vil jeg ut. Og så bærer det avsted til sykehus med jevne rier og sånn passe med tid i mellom... Så etter en stund på sykehuset så ombestemmer de seg... Nei ikke i dag. Og så bærer det hjem igjen...helt uten rier. Og det er en gedigen nedtur... Så med Knerten bestemte jeg meg da etter å ha blitt sendt hjem en gang. -At når riene starter, så skal jeg være hjemme helt til det faktisk er fødsel på gang. Ikke så lurt kanskje..... Kom på sykehuset med 8 cm åpning og da tok det bare en drøy time og så var Knerten ute. Så han er regnet som styrtfødsel.....Han er jo ikke det da, for jeg hadde jo rier i 5 1/2 time før han dukket opp ))
Plutseliten :) Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Opppss...så ikke denne før nå jeg Sorry! Og så startet jeg liksom en grattis-tråd,så fornøyd for at jeg husket det...hehe. Men en god ting kan ikke sies for ofte Gratulerer med dagen!! Klem
Maud Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer med dagen til "babyen" din! Lillebror her var 2 i august, så jeg husker også at vinteren for to år siden var snørik. Ikke lett med vogn i februar det året...
strikkballen Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så masse!! Ja, tenk så fort tiden går. Min lille baby blir 2 om noen uker - og blir bare morsommere og morsommere! 2 er en herlig alder. Husker også godt vinteren 2006, men heldigvis var det meste av snøen borte en måned etter at min pode ble født, og sommeren var utrolig fin det året - hadde masse flotte trilleturer med ham. Og nå løper han rundt og er stort sett blid som en sol, sover bra og er en kjempegrei liten gutt. Ellers støtter jeg opp under republikk:-) Kongefamilie er noe gammeldags tull, synes nå jeg da... Men jeg innser at mange mennesker har mye følelser knyttet til kongefamilien. Hadde de bare ikke kostet så inmari mye penger som kunne vært brukt til andre ting...
phantomet Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer med 2 åring i huset! regner med at det feires slik det seg hør og bør...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Vel overstått med Knerten:-) Kan tenke meg dere feirer så det knaker fra loft til kjeller:-) Håper det er pølser og kaker og ballonger i lange baner:-)
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 GRATTIS med stor gutt!! He he, skjønner at du er republikaner.... Jeg husker VELDIG godt den snørike vinteren for 2 år siden. Bra kondisjonstrening med vogn, ja
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. februar 2008 Ja sånn er det med sørlandsdamer som pakerer der det måtte være....hi hi hi hi.... Men det ble en god sommer også i 2006, synes vi kan få en fin sommer i år og jeg da. Vogn vinteren 2006 med bekkenløsning var en prøvelse som jeg helst vil glemme ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå