2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Beklager viss dette kan virke litt frastøtende for noen.. Men æ træng svar.. Ja da har jeg fått menstrasjonen tilbake etter 2 barn.. Å overmadrassen på senga ser ikke bra ut.. Våknet i dag at det var gjennom vått.. Har aldri blødd så mye i mitt liv.. Er de Normalt å blø mere første gangen man har menstrasjone etter man har fått barn? 16nov hadde eg keisersnitt.har før bare blødd litt å ca i 3 dager... Men ikke så mye som detta,. Blør igjennom allt, har både tamopong å binn.. Funker jo ikke.. Å kordan pokker skal e få bort det fra en overmadrass? *ganske så frustrert*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 FÅr du det ikke bort så får du kjøpe ny.. Har selv had noe helt jvlig med blødninger etter nr 3...og så tåler jeg ikke hormonprevensjon heller. Har fått tips om mooncup ( menstuasjonsbeger som vist nok skal være supert for de som blør mye også)...så jeg skal bestille meg et nå. Håper det funker, for når jeg har mense nå må jeg bruke bådet tamponger og nattbind på dagtid også :-( KJIPT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå