Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 når jeg gikk med min sønn hadde jeg masse kynnere,men bare de 3 siste mnd. nå i dag tidlig i sengen ble magen steinhard,syns det er litt tidlig med kynnere nå.er det vanli? flere? farlig?
cille35 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har hatt det sånn siden jeg kunne kjenne magen i ca. uke 15-16. Den er knallhard om morgenen, særlig ved full blære. I tillegg er den knallhard etter sex og gjerne også når jeg er på undersøkelser hos jordmor/lege. Hadde det på ordinære ultralyden i uke 19. Jordmor kommenterte at livmoren var sammentrukket og at det var kynner, og sa det var helt normalt. Bare fint at den øver så lenge det ikke gjør vondt.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 ok,nei gjorde ikke vondt,bare kjente magen var hard tusen takk for svar!!
mie76 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Har hatt kynnere siden uke 12, ikke uvanlig å kjenne kynnere tidligere andre gangen, sa jordmor til meg.
cille35 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Bare hyggelig. Godt å vite flere har det på samme måte. Det ser jo litt morsomt ut da, men en sånn håndball i magen. Når jeg dusjer kan jeg noen ganger se den er skjev, og må le litt av rare magen og all jobben den driver med uten at jeg kan bestemme noe som helst.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Har vært hos JM i dag og det visst kynnere jeg har. Vært en del plaget med magekramper siden uke 12,nå er jeg i uke 14. Skulle ringe om det ikke ga seg.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er førstegangs og har kjent kynnere i flere uker allerede (er 20+1 i dag). Men de er ikke vonde, er ikke engang alltid jeg er sikker på om det er en kynner før jeg har lagt hånda på magen og sjekka. Så det er nok ikke farlig Mamma som er sykepleier mente det kan komme av at pøbelen min er veldig aktiv, at livmora rett og slett trekker seg sammen hvis den får et hardt spark på "feil" sted. Magen min er forresten også skjev Ser kjempeteit ut når jeg ligger på ryggen og får en kynner, for da ser det ut som en deformert håndball som ligger der inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå