Gå til innhold

Teutonia Fun S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne vogna i går. Fikk den til halv pris så jeg måtte bestemme meg fort, siden det bare var to igjen. Nå er jeg ennå litt usikker på om jeg er helt fornøyd med vogna, så jeg håper dere kan hjelpe meg litt! Det var viktig for meg å få ei vogn som var lett å kjøre, så jeg likte veldig godt de svingbare hjula foran. Minuset er at det ikke går an å snu håndtaket og at en ikke kan legge ryggen flatt. Jenta mi er 9 mnd og sover i vogna om dagen. Har kombivogn som begynner å bli dårlig i bremser, men hun kan sove i den når vi bare er hjemme. Denne nye vogna er mest til turgåing. Jeg liker egentlig best å ha ungen vendt mot meg, og jeg ble litt usikker nå på hvor god denne vogna er for henne å sitte og ligge i. Synes også den virket litt lav og trang inni kalesjen.

Hva er deres erfaring med de hjula med luftkanaler inni? Er de like gode som lufthjul?

Vet dere om andre vogner som evt. kan passe meg bedre, i en rimelig prisklasse? Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Fun07 modellen, vet ikke om det er S eller ikke. Men min Fun vogn kan ryggen legges helt flatt på, du kan ikke vippe over håndtaket, men hele sittedelen snus veldig enkelt slik at du kan velge om du vil ha barnet fra eller mot deg.

Den er veldig god å trille i bygater etc, men er ikke den mest optimale på vinterføre og veldig grusete veier pga de "små" hjulene foran.

Skrevet

Takk for svar! Den heter visst Fun CS... det er sikkert den samme. Jeg fikk til å snu sittedelen, men da kunne jeg ikke legge ned ryggen. Kan du det? Når du legger den helt flat, henger den bare i en knapp da, den til reima en regulerer sittehøyden med?

Her jeg bor er det sjelden vinter, så det er ikke noe problem. Men jeg går litt tur på grusveier, mer sånne turstier i skogene. Tror du det går greit?

Skrevet

Da har vi forskjellige sittedeler, jeg har sittedelen som går på alle Spirit understellene, hos meg er det en tradisjonell "stang" øverst på ryggen som regulerer ryggen så den henger ikke i noen ting.

Så lenge det ikke er masse masse grus er det helt greit, men den er ikke noen vogn du tar med deg utenfor de vanlige turveiene for å si det sånn. Nå bruker ikke jenta mi så mye vogn lenger, men denne er i allefall favoritt sovevognen hennes, den er veldig lun og god :-)

Skrevet

Fun og fun CS er ulike modeller. Trodde egentlig ikke det var mulig å snu sistnevnte jeg, mente at den var kun forovervendt... Og så kan man ikke bruke adaptere til duobag eller bilsete på CS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...