Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Synes hverdagen til tider blir alt for tøff og utfordringene mange. Sliter veldig med å sove selv.Ligger lys våken hele natten om jeg ikke tarinnsovningstablettene som jeg har fått av legen. Jeg er svært ressurssterk, utadvent etc, og føler at jeg derfor ikke får tilstrekkelig hjelp.. "det kan jo ikke skje deg, du som alltid er så gla? Hvilken hjelp har dere fått, eller skulle ønske dere hadde fått?? På forhånd takk for mange svar
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Har det litt som deg, jeg tar innsovningstbl. hver natt, hvis ikke jeg hadde fått sovet hadde jeg bukket under. Er utrolig sliten, men tror egentlig ikke jeg kan kalle det en depresjon. I motsetning til deg tror jeg ikke jeg ønsker noe hjelp, ønsker bare at folk forstår litt hvor sliten jeg er, og at jeg gjør mitt beste, og dette ikke føles godt nok når en er sliten. Jeg har funnet ut at jeg må UT å gå tur hver dag, gjerne tre timer, så ikke jeg blir sittende hjemme med tankene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå