dirgni Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal på kontroll hos jordmor om en time, og kom akkurat på at jeg har glemt å tisse på glass. Er det for sent nå?
Mammaen til Turid Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 kan tisse hos jordmor også.. har gjort det selv...
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Nei, sett deg ned og tiss du :-) Lykke til hos jordmor!
dirgni Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Ok. Takk for raske svar! Sitter her og drikker masse vann foreløpig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har altid hørt det er best med morgenurin, men er jo ikke så enklet når en er oppe å tisser om natten. Hørte med jordmor og det var best med den om morningen, men var det noe i urinen forsvant ikke det i løpet av dagen likevel...
Mammaen til Turid Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 selvfølgelig er det best med morgenurin, men hva er egentlig morgen fra person til person..? jeg står opp kvart over fem hver ukedag for å gå på jobb, mens andre igjen sover kanskje til ti.. jeg har gitt beskjed til jordmor at det er ikke enkelt for meg å ta urinprøve fra morgenurinen, og det hadde hun ganske stor forståelse for. og ikke har jeg muligheten til å sette den i kjøleskapet heller, da jeg kjører rett fra jobb til henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå