Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig begynt å våkne litt igjen. Heldigvis:) Koser meg med musikk og tenkte å høre etter hva dere jenter hører på om dagen. Jeg har nettopp kjøpt meg Adele. Sangen hennes "Chasing Pavements" er så utrolig fin og litt trist. Sukk. Anbefaler denne cden på det varmeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg går det i Céline Dion. Er stor fan. Favoritten nå er CD`en "Miracle". Denne ble til under et prosjekt med Anne Geddes, den verdenskjente babyfotografen. "Miracle" er en mor - barn CD, med rolig, herlig musikk. Perfekt nå i disse tider :-) Vurderer faktisk å ha med denne CD`en under fødselen. Trenger litt musikk til arbeidet ;-)

Skrevet

Her går det kun i My Chemical Romance.

Masse energi, anderledes tekster og melodiøse, besettende refreng :o)

For å ikke snakke om en døds sexy sanger, he he he :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...