Gå til innhold

Skal til legen i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga store smerter i magen i går kveld/natt. Ikke noe blødning, men har hatt ma tidligere. Håper vi får se et lite nurk inni her og et hjerte som slår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Håper alt går bra i dag, å at du får se et hjerte som slår. Skal krysse fingrene for deg!

Er du langt på vei?

Masse, masse lykke til i dag!

Skrevet

Takk :)

Er 8uker i morgen etter når jeg hadde mens sist, men etter mine beregninger var jeg vel 7uker fra el i går. Så jeg er nok i min 8.uke.

Skrevet

Det går nok bra!!! :-)

Lykke til!!!

Er jo mange som har endel smerter i begynnelsen, uten at dette er farlig. *klem*

Skrevet

da jeg var 5-6 uker på vei med nr 1 våknet jeg ei natt med skikkelige vonde krampesmerter. Gikk på badet å bare krøket meg..men det gikk heldigvis over..men redd var jeg..

Ikke tok jeg kontakt med legen hell,,var grusomt vondt.

Men jenta er iallefall snart 9 år nå :) Så håper det er noe uskyldige smerter med deg også :)

Så ønsker deg lykke til

Skrevet

Takk :)

Alt så bar ut, av det legen så. Han har ikke innvendig ul så jeg skjønte ikke hva vi skulle se på engang hehe.

Den lille er 11,8mm og det tisvarer 7uker og 3dager :)

Han trodde han så en prikk som er hjerte, men som sagt det var så bitte bitte lite. Uansett ville vel ikke embryoet vokst om hjertet ikke hadde begynt å slå i uke 6?

Godt å se og høre fra legen så er det knappe 5uker til meg bekymringer igjen. Men først ny ul den 26!

Skrevet

skulle nok trur at den hadde stoppet å vokse ja visst hjerte ikke hadde begynt å slå :)

Kan jo være du hadde smerter for livmora strekte seg..

Skrevet

Ja det var bare så veldig vondt. Men det er sikkert helt bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...