blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Nå er jeg 23 dager over IKM, og ingenting annet enn negative tester.. Går bare å venter på at TR skal komme, så jeg kan bevege meg over i en ny pp. Utrolig irriterende altså! Flere som har det sånn?
Duracella Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei, bare nysgjerrig jeg! Pleier du å være regelmessig ellers da? Tester kan være falskt negative vet du, fins damer som ikke produserer så mye HCG før langt uti svangerskapet. Jeg kjenner ei dame som har tre barn, hun har aldri hatt en positiv test faktisk.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Har alltid vært på samme dag i uka også faktisk.. Tirsdag ettermiddag.. hehe Har bestemt meg for å dra til GU hvis jeg er i samme situasjon 1 mars.. det er jo relativt lenge til.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ville ringt lege nå jeg, 1. mars er jo så lenge til! Kan jo hende at du er gravid, men at situasjonen er som de andre her skriver. Og spesielt hvis du drikker/røyker eller har jobber i et miljø som er potensielt skadelig for et foster, bør du jo få klarhet i dette så fort som mulig. Det er jo helt grusomt å gå sånn å vente, spesielt siden du bruker å være så regelmessig. Ring lege; krev å få time. Du kjenner din kropp best!
blirjegsnartmamma Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Tok en test til idag.. og like snøhvit som de andre... Må ringe legen på mandag tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå