Gå til innhold

AUUUUUU!!!!!!!! :( :( :( Hva skjer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp i dag, og begynte og kle på meg. Skulle ha på meg bhn og plutselig fikk jeg en intens smerte i ryggen!! Bak/under skulderbladet på høyre side, jeg fikk ikke puste!!

 

Fikk roet meg ned, ungene og mannen sto og så sjokkert på meg!

 

Klarer ikke og bøye begge hendene frem samtidig, bare en og en. Gjør veldig vondt når jeg løfter høyre hånd.

 

Smertene går helt opp til nakken, og klarer ikke og snu hodet mot høyre side heller.

 

Prøvde og sette meg ned i sofan, men det gikk ikke nei... så nå sitter jeg her anspent på en stol... gjør vondt når jeg prøver og slappe av.

 

Mannen min vil ha meg på legevakten.. men jeg har hatt så mye tull med bekkenet og ryggen(hadde bekkenløsning/låsning, isjash pluss jeg har en fot lenger enn den andre, så har litt problemer med korsryggen) at jeg vil se det an litt først... om det går over av seg selv...

 

Smertene ligger over korsryggen...

 

Huff, hva tror dere det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være muskelspasmer. Kjempevondt!!

Men gir det seg ikke så dra til legen så du er sikker på atdet ikke er noe annet..

Skrevet

En låsning kanskje? Se det an litt i løpet av dagen, men ring om det blir værre eller om det vedvarer da!

Skrevet

ja, hva gjør man om det er en låsning da? Klarer ikke og vri meg til siden, gjør sinnsykt vondt. Kjenner ikke noe særlig når jeg sitter helt stille.

 

Kjennes nesten ut som det er lungen pluss litt til som er problemet. Altså i det området... men puster fint.

Skrevet

Uff :o( god bedring !!

 

Har du en kiropraktor i nærheten som du kunne tatt deg en tur til ?

hvis ikke trut jeg at jeg ahdde ringt legen jeg assa, siden du har hatt litt problemer med rygg/bekken fra før !

 

håper det går fort over !!

Skrevet

er littegranne bedre, det vil si, jeg får bevegd meg pittelitt mer. Men gjør likevel kjempevondt..

 

kan det være prolaps eller noe??:S

 

Skrevet

det som er rart er at hvis jeg bøyer hodet fremover, med haka mot brystet, så letter dette litt på smertene.. hm, merkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...