Bonnie & Clyde Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Var til GU i går. Tok innvendig UL og fikk beskjed at slimhinnen så bra ut og "gjorde seg klar" til menstruasjon... Vil det si at jeg kan legge spenningen fra meg og at TR dukker opp??? Har IKM mellom kommende søndag og onsdag... Åååååh!!!!!!!
Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Men sa du ikke til legen at du forsøkte å bli gravid og at du ventet på ikm nå?
Bonnie & Clyde Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fortalte henne at jeg sluttet på p-piller i oktober og at siste menstruasjon var 13. januar. Hun sa ingenting i den forbindelse og derfor turte jeg ikke spørre hva hun mente med den fine slimhinnen....
Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror nok ikke hun klarer å se på livmorslimhinnen med ul hvorvidt du er gravid eller ikke (det hadde jo nesten vært for lett!). Du kan jo snu på flisa, og si at slimhinnen forbereder seg på å bli gravid, for det er jo nettopp det den gjør. Menstruasjon er jo bare et resultat av at det ikke kommer noe befruktet egg. Å finne den lille spira på ul er nok også altfor tidlig, så jeg tror nå det fremdeles er håp ;-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Forrige gang jeg var gravid var jeg på tidlig ul pga ta jeg ikke helt visste hvor langt jeg var på veg.. Det hun sa til meg var at hun ikke kunne fortelle meg om jeg var gravid eller ikek for hun så ikke noe foster, men jeg visste jeg var gravid så da skjønte jeg at jeg var rundt 4-5 uker bare. Hun sa akkurat det samme til meg at slimhinnen i livmoren var sånn som den skal være rett før kroppen skal ha en menstruasjon MEN at slimhinnen er akkurat likens når man akkurat har blitt gravid! Så derfor ville hun ikke avkrefte at jeg var gravid men anslo da at jeg var 3-4 uker på veg.. (dette stemte ikke var i beg av min 5'te uke iflg termin) . Så det er ikke alt de sier som er rett, å jeg syns at om du føler det har klaffet så ikke mist motet pga det! Du har ikke nådd ikm dato enda å forsteret kan ikke ses på ul så tidlig uansett! Men det med slimhinnen er akkurat likt når man er gravid så ikke tenk på det:) lykke til!!
Bonnie & Clyde Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk! Det dere sier er jo helt logisk... At det går an å miste fornuften så lett!!! Får kjenne etter symptomer noen dager til. Kommer TR får trøsten være at jeg kan kose meg med rødvin - enda litt til GOD HELG ALLE SAMMEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå