Gå til innhold

Jeg er en UNNASLUNTRER på jobb :-(!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sån føler jeg det iallfall.

Er hjemme på andre dagen i dag, men føler jeg har vært borte masse siden i høst (tror egentlig det er snakk om 5 dager eller noe, men likevel). Jobber som norsklærer på en ungdomsskole.

I forgårs før jeg gikk på jobb begynte jeg å blø neseblod, og det varte en god stund - men gikk på jobb likevel. Var helt "tett" i hodet, og det var nesten slik at ord og bokstaver begynte å "flyte". Da gikk jeg hjem, og var borte både i går og i dag. Det verste er at jeg liksom ikke er fysisk syk heller, alt med kroppen er egentlig ok slik at jeg sikkert burde ha vært på jobb i dag - men jeg er liksom bare helt tom for energi. Det er et vanvittig arbeidspress, bare nå har jeg inne 50 tekser til retting, 25 prøver, 75 særemner samt at jeg skal skrive tilbakemelding på 25 muntlige framføringer. Jeg kjenner at jeg holder på å sprenges, føles som jeg alltid er på jobb! På dagtid er det mye møter og elevsamtaler, så alt annet arbeid blir hovedsaklig på kveldstid og i helger.

Så nå føles det som om lageret på mange måter er tomt, jeg GIDDER /ORKER rett og slett ikke på jobb! Jeg har egentlig strenge prinsipper mot å "skulke", og sitter med en god porsjon dårlig samvittighet, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Kroppen føles som sirup, jeg fryser hele tiden og er giddalaus.

Det nytter lite å prate med arbeidsgiver, da det ikke er noen som kan ta noe av arbeidet for meg. De andre er allrede overbelastet, de også.

Hjelp :-(! Beklager langt, sutrete innlegg, men det var godt å få luftet tankene sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kommentarer? Har aldri hatt det sånn før, det er jammen meg ikke noe særlig...

Alle svar mottas :-)!

Skrevet