tjukka med spire i magen Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 jeg leter etter et spesielt stempel med flyvende griser.. tre griser etter hverandre..... åårg... jeg så det en gang, men jeg kjøpte det ikke... men nå skulle jeg hatt det da............. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det GJERNE på nett???????????????
tjukka med spire i magen Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 ja jeg er har sjekka en 3-4 stykker.......... men jeg fant ikke så mange... så har du noen gode så må du gjerne si det.............. har sjekka, papirloftet, bikuben, papir i hjerter og hobby ett eller annet... :S huff, blei litt rotete detta men...
Grorüd.. Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Sjekket de sidene jeg og, i går.. Har sjekket ALT av nettsider jeg vet om, til og med googlet masse.. Jeg blir sånn "Argh, MÅ finne de stemplene..", jeg.. hehe... Får liksom ikke ro i kroppen her..;-) Du skjønner sånne stempel høres ut som noe alá jeg er på jakt etter også... :-) Så si ifra hvis du skulle finne de, så skal jeg gjøre det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå