dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 er det noen som har peiling, på hvordan jeg lettest kan få det vekk? Også lurer jeg på en annen ting. Jeg var slurvete da jeg skulle fuge i mellom dem, så det er fugemasse oppå noen av flisene, går det ann å fjerne det, eller er dette gulvet ødelagt egentlig?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Har malingen tørket? Når jeg malte badet i fjor så brukte jeg våtservietter til å fjerne malingsflekker jeg. Men tørket det jo bort før malingen hadde tørket ordentlig inn da. Fugemassen kan du vel bare skrape vekk med en litt skarp gjenstand, bare pass på så du ikke skraper for hardt i flisene da.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Malingen har tørket skjønner du... men jeg kom på.... sånn tynn kniv som man skraper maling av vinduene med, den må jo hjelpe på den fugemassen... men malingen er en nøtt.... det skal nok gå.
Gjest irismor Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Oljemaling er gjerne litt seig. Så prøv å få løsnet den litt og se om du kan få dratt den av. Fugemassen skjærer du forsiktig vekk.
Kjukka Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Du kan prøve å spraye hårspray på først, la hårsprayen tørke litt, tørk vekk og se om du ikke får det av. Hvis ikke kan du prøve neglelakkfjerner eller white sprit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå