Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hva svarer dere da? Korrigert alder, faktisk alder eller begge deler?
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 NÅ: Faktisk alder, er 2 år og 2 måneder. Tidligere så sa jeg nesten alltid korrigert alder (mens vi fortsatt sa alder i måneder), orket ikke alle spørsmålene hvorfor hun ikke gjorde ditt og datt - føltes feil å forsvare henne, og feil for meg må "legge ut" om prematurfødsel til alle som spurte. De som kjenner meg, viste jo hva som hadde skjedd
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 kommer helt an på hvem som spørr, er det vilt fremmede sier jeg korrigert alder, men er det noen jeg kjenner, eller vet hvem er sier jeg "riktig" alder. syns det er litt ubehagelig vist en fremmed spør om alder og jeg skjønner den personen kommer til å reagere, prinsen min ble 1 år for 5 dager siden, men han er jo ikke større en en på 8-9 mnd.
~\/ero~ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 jeg sier alltid den faktiske alder jeg.. noen ganger kan jeg legge til at han er født 7uker for tidlig, men det kommer ann på hvem som spør.
mamma-til-2 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hvis det er folk jeg ikke kjenner sier jeg korrigert alder, er lei av spørsmål...
Slank bakfra :) Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ikke bare lei av spørsmål om "alder,hva,hvem,hvorfor" og svarer "Tøtta er xantall måneder, skulle vært y antall måneder og var i tillegg dysmatur, og har ellers det og det. Noe mer du lurte på?" til de som spør for ørtende gang av pur nysjerrighet/uten grunn. Jeg er nemlig mer enn drittlei mennesker som sier; jøss, trodde hu var så og så gammel og dermed skulle det og det....... De som spør på en hyggelig måte for selvsagt et hyggelig svar tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå