Gå til innhold

Hva spiser/spiste du til frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på slankern, så startet like godt dagen med en pose smågodt og et glass fanta...

Meeeeen, har hele uken vært flink og spist 2 grove knekkebrød med kalkunpålegg og agurk. Men har vært på i natt og var bare så fysen når jeg kom hjem og da hjalp det ikke at det sto en pose med smågodt på benken her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortærte akkurat 2 havreknekkebrød med brunost og et stort glass pepsi max. Vi var tomme for juice...

Skrevet

2 grove skiver med løkrull og et glass multifruktjuice- nå skal jeg ha meg en kopp kaffe :)

Skrevet

Litt havregryn og en protein shake

Skrevet

2 knekkebrød med gulost, vann og kaffe latte. Standard her i huset for tiden.

Skrevet

pannekaker med bacon :)

er helg her naa...

Skrevet

Ikke bare har dere helg Onemorepls, dere har det vel varmt også!! Og jeg er så misunnelig:(

Skrevet

2 glass vann

1 skive ingers rugbrød med leverpostei

1 glass melk

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1 knekkebrød med leverpostei, og et stooort glass fun-light iste :)

Skrevet

to skiver med crabsticks og majones og masse melk. har trøkt i meg to bixit med sjokolade også... jaja, det er fredag!

Skrevet

Varmt og varmt... Det har vaert skikelig kaldt i det siste, ca 12 - 14 grader om nettene og morgenen. Men utpaa dagen blir det rett over 20 saa vi skal paa stranden etter minsten har sovet, haaper da det er greit i solen.

Inne er det saa kaldt at vi vandrer rundt med tepper paa og fryser :)

Skrevet

En skål Crusli solfrokost med jordbæe youghurt på:-) Nam nam

Skrevet

hehe:)

Jeg spiste da

2 knekkebrød,ryvita m/sesamfrø,med leverpostei og paprika,1 glass melk og 1 glass appelsin juice:)

Og det er det jeg spiser HVER dag....begynner å bli litt lei,men er alt for kresen i mat veien,så finner ikke noe nytt jeg vi ha...

Skrevet

Bixit m/sjokolade og farris..

Er på tjukka nå, så sliter med å få i meg næring, kan du si.

Skrevet

Spiser nå 3 knekkebrød med nøkkelost, vann + nytraktet kaffe.

Skrevet

En brødskive med varm karbonade og et lite glass cola..

Pleier å spise veldig sunt.. men byttet ut pålegget med karbonade og juicen med cola i dag... Skylder på at det er fredag, jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...