Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har den siste uken opplevd to-tre ganger at hele fosteret rister inni magen, alt i fra fem sekunder og opptil 15 sekunder. I natt våknet jeg av ristingen. Og jeg vet at dette ikke er hikking eller som følge av kynnere. Har noen andre opplevd dette? Jeg håper at disse rykningene er normalt, men har blitt bekymra. Har kjent liv i hele natt, gjesp... Noen som vet noe??
~falck~ har fått baby! Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det er nok babyen som tisser:)) Mange som opplever sånne rykkninger... Jeg opplevde dette forrige gang... Fosteret blir ikke utsatt for stimuli inni magen som skal tilsi at den får epileptiske anfall...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Takk:) Godt å høre at det er normalt. Fint å spørre her inne, så slipper jeg å ringe jordmora mi med alle spm som dukker opp...
15.mai :) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Helt vanlig...hihi kjennes som en vibrasjon eller rytmisk dirring, noe annet enn hikking ja. Min gjorde det veldig ofte de siste ukene, men denne uka har jeg ikke kjent det kenger. Men ta det helt med ro. Det er normalt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Godt å høe at dette er normalt, har kjent det noen ganger jeg også. Blir litt usikker over alt man ikke har en logisk forklaring på når man er førtegangs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå