Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Skal til 6-ukers kontroll idag med meg selv hos legen.Hva skjer der egentlig?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg tok blodprøver, g.u, målte blodtrykk, fikk resept på p-piller
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg skal også på 6 ukers kontroll i dag. gruer meg veldig. hadde håpet at legen bare skulle se der jeg har vært sydd og sett om det var bra. hadde håpet å slippe en gu. jeg føler ikke for det.
ruffen Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 G.u er litt viktig, tror jeg, pga sjekke at stinga har grodd slik de skal og at alt "kjennes" riktig ut inni der. Men det er veldig fort gjort! Pust godt og la det stå til. Tenk hvor lenge det er til neste gang!! ) Jeg tok ingen prøver utenom. Vi bare snakket litt om fødselen og hvordan det stod til med meg og babyen. Og så får du info om prevensjon.
litlegullet Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Fikk info om prevensjon. Ellers snakka om fødsel, hvordan det gikk hjemme med meg og babyen. Spurte om å få sjekka blodtrykket mitt.(da dette går veldog opp og ned) Jeg blødde i ca 6-8uker og jeg ble sydd, med flere sting. men ingen g.u. tror det er forskjellig fra lege til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå