Kakebakesøte Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Lage fiskegraten? Det er godt og her går det ned på høykant for store og små Ellers har vi planer om pannekaker og suppe i dag Alltid godt
Mammaen til Turid Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 hmm.. er egentlig ikke kommet så langt ennå at jeg har begynt å tenke på middag, så vet egentlig hva jeg har lyst på.. men skal en tur på butikken nå snart, så satser på å få noen ideer....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 I går hadde vi deilig marinerte lammekoteletter, hjemmelagd potetmost, hjemmelagd rødvinssaus og diverse grønnsaker. Nydelig! Kan anbefales.
magj Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Noe som går igjen her og som er populært hos både store og små er kjøttpudding med eggerøre inni. Sper kjøttdeig som til kjøttkaker. Steiker eggerøre så det såvidt blir steikt. Legger så vel halve kjøttfarsen i ei ildfast form. Eggerøre på midten. Dekker over med resten av kjøttfarsen. Kavringstrø over. Inn i ovnen ved ca 200* en halvtimes tid el no. Potet, grønsaker og evt en god saus til. Ostesnitzel fra Nordfjordkjøtt er rimelig og godt. Vi serverer med ris, grønsaker eller salat og rømme. Potetball!! Nam. Jeg bruker en sånn stor mjølpose med ball-mix. Tilsetter da bare vatn og kjører det i Kenwooden. Vi serverer med gulrot, kålrot, kjøttpølse som jeg bare koker samme med ballen, og av og til røkt, salta svineknoke. Sprøstekt bacon naturligvis. Da har vi middag i 2-3 dager!!!
Filippa K Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Vi pleier å ende med en eller annen variant av taco på fredager. Namm!
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Skal også kose oss med taco i kveld... Tar bare noe lett brødmat med godt pålegg på dagen...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 hallo ja lettvint er det å steke kjøttdeig med litt løk åpne en baguett og putt inni og strø ost over og sett i ovnen. eller skjær opp poteter på midten og lag ett kryss og hell litt olje på og salt og pepper,20min på 200 grader,potetene må vaskes godt da dem skal stekes med skallet på .server med fisk eller kotelletter ved siden av.kjempe godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå