M@mm@ til mine barn Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Høygravid ! For i morgen har jeg 40 dager igjen til termin og er endelig høygravid. For aller siste gang. Litt vedmodig, men nå er det nok.
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 hehe....litt deilig men og vemodig sikkert.... lykke til som høygravid da ...i morgen
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Men sjaman... jeg har hele tiden 11.mars i bakhodet og satser faktisk på å føde 9 dager før tiden.
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 tror ikke du er langt unna...skulle jeg gjettet en dato hihi ville det blitt 12 mars...men men... uansett lykke til....
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, nei... ikke enda en dag lenger. Og 11. er faktisk en magisk dato i min familie. Bare så du vet det. 3 fødselsdager den 11. og dåpsdag 11. masse "advents" på 11. Dette er 11. og siste barnebarnet til svigers. Dette blir 11. familiemedlemmet innen Lamela familien. Slå den du med din 12. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå