MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 1 dag igjen til termin, og har rier med ca 10 min mellom!! Meeeeeeeeeen, de er hverken lange nok eller sterke nok!! De varer ikke i mer enn 35-40 sekunder, og jeg klarer fint å snakke mens jeg har rier.. *sukk* Men kjenner igjen smerten fra første fødsel da. Den startet slik også, da ble det ikke skikkelig action før JM tok fostervannet på sykehuset... Men da var jeg jo 14 dager over termin, så da ville de jo ha fødsel på meg... Krysser fingrene for at det tar seg opp ut over dagen!!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Sender deg litt... Går kanskje lettere denne gangen, og at du slipper å gå over. Håper det blir mer og sterkere ut over dagen! Du får holde oss oppdatert!
Måånestråle Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Så spennende med litt action, da! Og du kan jo ikke gå med rier i dagesvis heller, så til slutt så får du vel jordmor med på å ta vannet denne gangen også Lykke til!!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Ble lurt en gang før forrige fødsel, så tør ikke heeelt å tro på at noe er på gang før jeg får skikkelig vondt heller Skal til legen om 2 timer, så får vi se hva som skjer. Eneste "problemet" er at jeg må levere sønnen vår til svigermor (hun skal passe han mens jeg er hos legen), og jeg vil ikke at hun skal vite at jeg har au-au Hun er av den litt hysteriske sorten, så jeg vil helst ikke at hun skal vite det når jeg føder
Måånestråle Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, da får du ta en kjapp overlevering av sønnen din, og holde maska så godt du kan. Evt kan du skylde på bekkensmerter, esktrem halsbrann eller noe annet... Kanskje svigermor må passe sønnen din litt lenge..? Hvis du blir opptatt med noe annet, liksom.. Å føde, f.eks...??!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Min søster SKAL ha poden når jeg føder - det har jeg bestemt ) Kom meg igjenom både avlevering og henting, og her har ikkje skjedd noe utvikling.. Går fortsatt med disse pingle-riene, så det er vel maserier eller modningsrier eller noe... Ekte saker er det i alle fall ikke, så pass husker jeg fra sist Får håpe at det skjer noe i løpet av helgen da...
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 oi, så spennende lykke til, får håpe de blir sterkere og sterkere da
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 ja, fader altså, gikk 2 uker over med førstemann, det frister ikke denne gangen. Er ikke ofte jeg sitter og sier til kroppen min: "Åh, gjør litt MER vondt da!!" hihi...
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, vet hvordan du har det:) Samboer sitter her og ønsker meg mer smerte også,hehe.. Har hatt "lure-smerter" i 3 uker nå.. Men har du blitt strippet? DET gjør vondt,fy fader.. Var hos legen i går, og jeg lover, jeg SKREIK av smerte,hehe..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2008 har ikke blitt strippet nei, legen min gjør ikke slikt, og jeg har ikke gått til JM.. Og det høres jo heller ikke noe godt ut
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Uff, skjønner hvordan du har det. Menstermin i morgen og UL-termin på mandag jeg, og sitter med vonde maserier, som ikke kommer regelmessig, men som gjør vondt. Uff, utrolig kjedelig. Sender litt smerte over til deg, hvis du gjør det samme til meg, hehe ;-) Gikk 9 dager over sist, og er ikke så gira på å gå så lenge over igjen :-( *Fødestøv sendes til deg *
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Sender deg litt smerter jeg også, håper det går seg opp :-D Helt utrolig at vi sitter her og ønsker oss vondt :-D men tanken på hva som kommer er jo verd det. Jeg har også hatt sterke masrier som ikke åpner opp noe i ca 5 dager, helt utslitt. men nå er jeg inne på 3 dagen hvor det har vært nesten stille, Kommer av og til med 10 min mellom men så stopper de opp etter et par timer. Koser meg egentlig nå, er så deilig å slippe de vonde masriene. Sove klarer jeg også. Slimproppen min gikk i går kveld men det var ikke noe blod i den så det er nok ikke noe på gang. Eneste forskjellen jeg merker er at det er vondt å gå oppe, da stikker det og kjenner et stort press der nede enda babyen ligger langt oppe og hodet ikke er festet. Masse lykke til.... Klem fra meg
InaDAa Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har gått slik siden mandag.Hadde termin på tirsdag. De er regelmessige,men blir ikke verre. Er ti mon mellom hver også varer de hele ettermiddagen og kvelden...På formiddagen er de ikke like regelmessige... Får sove på natta,men nå begynner jeg å håpe på at de blir så pass sterke at jeg ikke får sove... Er så klar for å bli ferdig...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. februar 2008 her er jeg nesten sikker på at det er fødsel på gang da (tør ikke si at jeg er sikkert, skummelt jo:p)... Sovna på sofaen, men våkna av skikkelig brennende smerte i mage, korsrygg og lår etter 10 min... Nå har jeg rier (tror jeg i alle fall - vondt!!) ca hvert 8 min, og de varer i ca 1 minutt... Kanskje jeg får baby på termin? )
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Dette høres jo riktig så bra ut! Heier på deg! Lykke til! Håper du får en fin og rask fødsel:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2008 Heier på meg jeg også Håper smertene tar seg enda litt til opp, er ikke så vondt som det "skal" være enda...
Bea <3 Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Så spennende! heia, heia, heia:) lykke til!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 ÅÅÅÅ så spennende..... du er heldig.... sender deg en sekk med smerter, håper det hjelper.... Masssse Lykke Til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå