Gå til innhold

Kan noen sende meg litt smerte?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag igjen til termin, og har rier med ca 10 min mellom!!

 

Meeeeeeeeeen, de er hverken lange nok eller sterke nok!! De varer ikke i mer enn 35-40 sekunder, og jeg klarer fint å snakke mens jeg har rier.. *sukk* Men kjenner igjen smerten fra første fødsel da. Den startet slik også, da ble det ikke skikkelig action før JM tok fostervannet på sykehuset... Men da var jeg jo 14 dager over termin, så da ville de jo ha fødsel på meg...

 

Krysser fingrene for at det tar seg opp ut over dagen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg litt...

 

Går kanskje lettere denne gangen, og at du slipper å gå over. Håper det blir mer og sterkere ut over dagen! Du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Så spennende med litt action, da! Og du kan jo ikke gå med rier i dagesvis heller, så til slutt så får du vel jordmor med på å ta vannet denne gangen også ;)

 

Lykke til!!!

Skrevet

Ble lurt en gang før forrige fødsel, så tør ikke heeelt å tro på at noe er på gang før jeg får skikkelig vondt heller :P

 

Skal til legen om 2 timer, så får vi se hva som skjer. Eneste "problemet" er at jeg må levere sønnen vår til svigermor (hun skal passe han mens jeg er hos legen), og jeg vil ikke at hun skal vite at jeg har au-au :) Hun er av den litt hysteriske sorten, så jeg vil helst ikke at hun skal vite det når jeg føder :P

Skrevet

Hehe, da får du ta en kjapp overlevering av sønnen din, og holde maska så godt du kan. Evt kan du skylde på bekkensmerter, esktrem halsbrann eller noe annet... Kanskje svigermor må passe sønnen din litt lenge..? Hvis du blir opptatt med noe annet, liksom.. Å føde, f.eks...??! ;)

Skrevet

Min søster SKAL ha poden når jeg føder - det har jeg bestemt :o) Kom meg igjenom både avlevering og henting, og her har ikkje skjedd noe utvikling.. Går fortsatt med disse pingle-riene, så det er vel maserier eller modningsrier eller noe... Ekte saker er det i alle fall ikke, så pass husker jeg fra sist :) Får håpe at det skjer noe i løpet av helgen da...

Skrevet

oi, så spennende :)

lykke til, får håpe de blir sterkere og sterkere da :)

Skrevet

ja, fader altså, gikk 2 uker over med førstemann, det frister ikke denne gangen.

 

Er ikke ofte jeg sitter og sier til kroppen min: "Åh, gjør litt MER vondt da!!" hihi...

Skrevet

Hehe, vet hvordan du har det:) Samboer sitter her og ønsker meg mer smerte også,hehe.. Har hatt "lure-smerter" i 3 uker nå.. Men har du blitt strippet? DET gjør vondt,fy fader.. Var hos legen i går, og jeg lover, jeg SKREIK av smerte,hehe..

Skrevet

har ikke blitt strippet nei, legen min gjør ikke slikt, og jeg har ikke gått til JM.. Og det høres jo heller ikke noe godt ut :P

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Uff, skjønner hvordan du har det. Menstermin i morgen og UL-termin på mandag jeg, og sitter med vonde maserier, som ikke kommer regelmessig, men som gjør vondt. Uff, utrolig kjedelig. Sender litt smerte over til deg, hvis du gjør det samme til meg, hehe ;-)

 

Gikk 9 dager over sist, og er ikke så gira på å gå så lenge over igjen :-(

 

*Fødestøv sendes til deg :)*

Skrevet

Sender deg litt smerter jeg også, håper det går seg opp :-D

Helt utrolig at vi sitter her og ønsker oss vondt :-D men tanken på hva som kommer er jo verd det.

Jeg har også hatt sterke masrier som ikke åpner opp noe i ca 5 dager, helt utslitt. men nå er jeg inne på 3 dagen hvor det har vært nesten stille, Kommer av og til med 10 min mellom men så stopper de opp etter et par timer. Koser meg egentlig nå, er så deilig å slippe de vonde masriene. Sove klarer jeg også. Slimproppen min gikk i går kveld men det var ikke noe blod i den så det er nok ikke noe på gang. Eneste forskjellen jeg merker er at det er vondt å gå oppe, da stikker det og kjenner et stort press der nede enda babyen ligger langt oppe og hodet ikke er festet.

 

Masse lykke til.... Klem fra meg

Skrevet

Jeg har gått slik siden mandag.Hadde termin på tirsdag. De er regelmessige,men blir ikke verre. Er ti mon mellom hver også varer de hele ettermiddagen og kvelden...På formiddagen er de ikke like regelmessige... Får sove på natta,men nå begynner jeg å håpe på at de blir så pass sterke at jeg ikke får sove... Er så klar for å bli ferdig...

Skrevet

her er jeg nesten sikker på at det er fødsel på gang da (tør ikke si at jeg er sikkert, skummelt jo:p)... Sovna på sofaen, men våkna av skikkelig brennende smerte i mage, korsrygg og lår etter 10 min... Nå har jeg rier (tror jeg i alle fall - vondt!!) ca hvert 8 min, og de varer i ca 1 minutt... Kanskje jeg får baby på termin? :o)

Skrevet

Dette høres jo riktig så bra ut! Heier på deg!;)

 

Lykke til! Håper du får en fin og rask fødsel:)

Skrevet

Heier på meg jeg også :) Håper smertene tar seg enda litt til opp, er ikke så vondt som det "skal" være enda...

Skrevet

ÅÅÅÅ så spennende..... du er heldig.... sender deg en sekk med smerter, håper det hjelper.... Masssse Lykke Til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...