(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har hostet kraftig i 1,5 uke og føler at det er slik en tørrhoste-lite som kommer opp..Føler snart at babien er på vei ut når jeg får disse hosteanfallene..he he Plagsomt!!!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Tror man kan ta de reseptfrie hostesaftene (TROR, så forhør deg på apoteket), men de virker sjelden. Eneste som virker er den som er morfin i (reseptbelagt, cosylan??) og den kan man ikke ta når man går gravid. Spurte legen min om dette da vi lå strak ut med influensa, hele familien. Så jeg fikk ikke hostesaft..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Hm...Jeg tok en tlf til dr. min i dag-og han ga meg resept på cosylan..? Ble litt usikker nå når du fikk beskjed om å ikke ta dette...
It's all about me Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jag hadde for ikke lenge siden lungebetennelse og da også sinnyk host. Men fikk streng beskjed av legen min om å holde meg unn all hostesaft. At jeg hosta til jeg brakk meg hjelp ikke.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Hjelpes meg så forskjellig legene gjør da!! Men nå leste jeg akuratt på pakningen at det faktisk kan brukes til gravide over en periode i terapeutiske doser.. Ble litt roligere når jeg leste det da:-))
åsemor Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 jeg fikk i dag cosylan av legen jeg å er ikke farlig med små mengder, så lenge det ikke er rett før termin. blir ikke anbefalt om du har noen få uker igjen til termin da det er morfin i cosylan, og dette demper barnets mulighet til selv å puste.
It's all about me Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Sukk, jeg kunne ha drept for litt hostesaft da lungebetnnelsen herjet som verst. Var alene med lillegutt da, nygravid og trøtt, midt i den verste julestria.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 Akuratt sånn følte jeg også det i dag-helt forferdelig å hoste hoste hoste og hoste...får vondt både i rygg og mage!! Såver lite pga hosting-er dritlei!! Håper det gir seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå