Gå til innhold

Kan jeg ta hostesaft?

(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hostet kraftig i 1,5 uke og føler at det er slik en tørrhoste-lite som kommer opp..Føler snart at babien er på vei ut når jeg får disse hosteanfallene..he he Plagsomt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan ta de reseptfrie hostesaftene (TROR, så forhør deg på apoteket), men de virker sjelden. Eneste som virker er den som er morfin i (reseptbelagt, cosylan??) og den kan man ikke ta når man går gravid. Spurte legen min om dette da vi lå strak ut med influensa, hele familien. Så jeg fikk ikke hostesaft..

Skrevet

Hm...Jeg tok en tlf til dr. min i dag-og han ga meg resept på cosylan..? Ble litt usikker nå når du fikk beskjed om å ikke ta dette...

Skrevet

Jag hadde for ikke lenge siden lungebetennelse og da også sinnyk host. Men fikk streng beskjed av legen min om å holde meg unn all hostesaft.

At jeg hosta til jeg brakk meg hjelp ikke.

Skrevet

Hjelpes meg så forskjellig legene gjør da!! Men nå leste jeg akuratt på pakningen at det faktisk kan brukes til gravide over en periode i terapeutiske doser.. Ble litt roligere når jeg leste det da:-))

Skrevet

jeg fikk i dag cosylan av legen jeg å er ikke farlig med små mengder, så lenge det ikke er rett før termin.

blir ikke anbefalt om du har noen få uker igjen til termin da det er morfin i cosylan, og dette demper barnets mulighet til selv å puste.

Skrevet

Sukk, jeg kunne ha drept for litt hostesaft da lungebetnnelsen herjet som verst.

Var alene med lillegutt da, nygravid og trøtt, midt i den verste julestria.

Skrevet

Akuratt sånn følte jeg også det i dag-helt forferdelig å hoste hoste hoste og hoste...får vondt både i rygg og mage!! Såver lite pga hosting-er dritlei!! Håper det gir seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...