Gå til innhold

Aaarrrrgg!!! Er så forbannet på sambo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier bare er det mulig og ha en sånn tankeløs mann...?

Vet snart ikke hva jeg skal gjøre..

I over 1 år har ikke jeg hatt mer sammenhengende søvn enn 2-3 timer..

Hvert våken med han opptil 2 timer av gangen..

Nå begynner lillemann i tillegg til å bli såpass stor at det holder i allefall med 1 runde med pupp om natta, i stedet for 3-4 runder.. Sønnen min er 7 mnd og spiser frokost, middag og kvelds..

Før han ble født hadde jeg sterke bekkenplager..

Men for at han skal kutte ut noen runder med puppen, så blir det vrangt hvis det er jeg som skal avvenne han med den..

Skal jeg prøve å vekke sambo, så er det lettere for meg å flytte en 100 kg stein.. Og pr dags dato har ikke han jobb, ble permittert.. Da passer det jo ypperlig med at han stiller opp om natta og hjelper meg..

Sa det til han, og vet dere hva han kom med?

-"Aldri skal jeg få sove ut om morgenen"

-"Når skal det bli min tur?"

Jeg ble rett og slett satt ut og klarte ikke å svare på det..

Eneste jeg tenkte "Er det mulig?"

Dette sa han med tanke på at jeg bruker å "ta igjen" litt søvn etter at barna har stått opp..

Da bruker jeg med makt å få han ut av senga..

Da sutrer han at han er trøtt..

Da har jeg allerede vært oppe med sønnen vår inntil 2-4 timer om natta..

Ikke hjelper det heller så mye på migrene, som bare har blitt verre i det siste.. Som før har vært 2 ganger i mnd, har jeg nå 3 ganger i uka..

Sa til han på litt spydig måte at jeg må vel på HS og spørre om det er noen som kan komme og hjelpe meg om natta..

-"Hvem skal det være?" sier han

At han får til seg å si noe sånt skjønner jeg ikke, hva om jeg har dratt han med dit og lagt det fram om at jeg ikke får den hjelpa jeg trenger om natta og må søke etter en person som kan komme og hjelpe meg.. Da tror jeg HS har sett rart på meg og spurt om ikke mannen min kan hjelpe..

Da har jeg vel satt i å storflire...

Vet det ble langt

Er bare så forbanna frustrert akkurat nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet AKKURAT hva du mener. Har det slik selv også, bortsett fra nå har vi gått over til mme og da sover hun myyye bedre på natta:-)

Men da hun fikk mm så hadde jeg det på akkurat samme måte som deg.

Vet ikke hva det er med mannfolk jeg, for det første så får dem sove HELE natta sammenhengende, og så klarer dem ikke stå opp om morgenen heller. Fatter ikke hva det er med dem jeg...?

Men her i huset er det ingen nåde, jeg har faktisk gått og lagt meg på sofaen noen ganger, når jeg har visst at hun er god og mett og bare våken. Da har får MÅTTET ta henne enten han vil eller ikke.. Kanskje stygt gjort, men VI trenger også søvn innimellom.

Skrevet

Jøss, og noen her inne kaller min sambo for superegoist.

Men det skal han ha, han står opp med ungene sikkert 4-5 ganger om natten for at jeg skal få sove mer en mine vanlige 4-5 timer, og jobber til og med nattskift minst annenhver helg og kommer da hjem kl 5 om morgenen, sover til ungene våkner og står opp med dem. Han lar meg få sove til kl. 11-12. og så står jeg opp og han legger seg nedpå max 2 timer. Om jeg ikke skrur av vekkerklokken hans og lar ham sove videre da mot hans vilje sånn at han og skal få sove ut.

Skrevet

Herregud, kan ikke forstå at du gidder å akseptere det engang! Gi han et spark bak du!

Skrevet

Oi! Skjønner jeg har vært heldig med sambo... Her deler vi på ansvaret, og avlaster hverandre. Noe annet hadde jeg ikke orket.

Tror dere må ta dere en alvorsprat. Ender jo med at du sliter deg ut. Du må begynne å stille litt krav. Det med migrenen er jo en pekepinn på at du må ta det mer med ro...

Skrevet

Forbainna mannfolk du har:-( Han må være syk hue sitt når han foreslår noe slikt og går hjemme selv.Og han var ihvertfall ikke klar for og få barn da dere fikk d..Sett hardt mot hardt!

Skrevet

Du har god grunn for¨å bli forbanna ja, synes du skal kreve litt mer av ham. FORLANG at han tar sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...