Gå til innhold

Ang oppbevaring av morgenurin!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke til jordmor før 13 idag og jeg må reise bort mellom kl 9 og 12.30. Bør man da sette urinprøven i kjøleskapet eller bør den være "temperert" om dere skjønner? :)

Synes jeg har hørt kjøleskap pga bakteriene , men er liksom ikke sikker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer så mange bakterier til om urinen står temperert.. sykdomsbildet kan endre seg slik at det ser ut som du har en infeksjon men har det egentlig ikke.. Så kjøleskap anbefales dersom det er en stund til den skal leveres.. en kald kjeller kan vel også gå hvis det er snakk om kort tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...