TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Våkna kl 2 av at jeg måtte på do, og har fortsatt ikke greid å sovne igjen. Holder på å bli gal!!!! Laget meg en kopp kakao nå, håper det hjelper... Andre som sliter med søvnen der ute?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Velkommen i klubben. Har fått den (u)vanen at jeg våkner hver natt mellom kl 4 og 5. Da er det bom stopp på sovinga, uansett. Skjønner at jeg ligger i en stilling fram til da, og når jeg skal snu meg, gjør det driiiiiiit vondt i bekkenet! Eneste gangen på døgnet jeg sliter med bekkenet. Ellers er det ikke antydning til noe smerter derfra. Så da må jeg opp og røre meg, for å få bort det vonde, og da må jeg på do, og så må jeg drikke, og så må jeg bare.... Hittil denne fredagen har jeg tømt og satt inn i oppvaskmaskinen som gikk i går kveld, bretta tørt tøy, vasket en klesvask og hengt opp og satt på neste, laget matpakker til alle barna, ryddet bort alle lekene mannen ikke klarte å se i går (de lå utover stuegulvet, HELT usynlig), spist min egen frokost og funnet fram barnehageklær til de to minste. Og nå hører jeg jammen at det tasser av små føtter fra rommet deres! Da er det bare å begynne med frokosten deres også! Så egentlig får jeg gjort masse disse timene alene, og så får jeg hele formiddagen til å sløve for meg selv!! Det er digg!
sebastian + en til Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jaaa, våkner som regel i 5 tiden og er lys våken. Heldigvis har jeg hele serien med friends alle sesongene, så jeg pleier ser et par episoder med det, også sovner jeg på sofaen....greit sovemiddel:)
mamma050308 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Kjenner til den siden av saken ja.............. Bortsett fra i natt. Sovet sammenhengende 7 timer og ikke hatt noe halsbrann. Var jo helt forvirra når jeg våkna i dag, ikke hatt det sånn på lenge. Pleier å våkne i 1 tida av halsbrann og så i 2 tida av at jeg må på do. Så ligger jeg og vrir meg lenge, til i 5 tida før jeg sover ca 2 timer før jeg må opp og gå på jobb. Godt det bare er noen dager til permisjonen begynner...........
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Sovna igjen til slutt jeg... Ble faktisk sykmeldt siste uka før permisjonen pga dette. Ble sinnsykt sliten av å stå opp halv seks når jeg hadde vært våken halve natta, og sovna igjen kl 5. Hjalp veldig å slutte å jobbe for meg. Selv om jeg har et par våkne timer om natta, kan jeg sove så lenge jeg vil, og da går det egentlig bra. Er bare så sinnsykt irriterende å ligge å høre på samboeren som puster tungt og sover ved siden av meg, når jeg ikke får det til selv.... Men er jo ikke hans feil, stakkar... Håper det blir bedre når junior kommer ut. Innstilt på å opp om natta, håper bare jeg får sove igjen med en gang han har fått maten sin....
Talie Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Skriver under her ja. Den eneste tiden jeg får sove er når jeg legger meg på sofaen en lur midt på dagen. Føler meg som eb zombie. I tilegge til halsbrann og vondt i bekkenet så har jeg blitt forkjøla. BUHUUUUUU...jeg vil bare få en hel natt med søvn.
Lillemanns mamma Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Prøv å ligge på separate rom - det hjelper for oss i perioder der jeg sliter med å sovne.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Jeg plagdes også en periode med å ikke få sove, hadde veeldig vondt i bekkenet når jeg skulle snu meg osv. Men etter jeg fikk tips om å legge en pute mellom bena når jeg lå på siden (som jg gjør hele tiden), så har det blitt mye bedre. Kjenner nesten ingenting lenger. Plagdes også med halsbrann om natta i en periode, men begynte med å ta Gavison rett før jeg legger meg, og det døyver mye! I tillegg til at jeg prøver å la være å spise rett før jeg legger meg. Og styrer unna det som gir mer halsbrann også.. Nå sover jeg mye mer sammenhengende, men må som regel en tur opp i løpet av natten og tisse. Før var babyen mye mer aktiv, så tror det hadde litt av skylden også. Den har blitt roligere ettersom det er blitt trangere og virker som den har fått en mer døgnrytme. Våkner når jeg våkner:)
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 her og. opp og tisse, så våkner lille snuppa(10 mnd) og skal ha smokken. sovner og våkner igjen av hver minste lyd. står opp.får ikke sove. og så skal Martine stå opp. til det samme skjer neste natt. får ikke sovet på dagtid heller. har 3 hunder og må bruke tiden godt når martine sover... slitsomt ja. men dette gir seg når baby er ute. iallefall gjorde det sist. bare kroppen som innstiller seg på nattevåk. jeg har fått utskrevet vallergan nå... må sove rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå